ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

روز کودک

1392/2/28 3:09
نویسنده : مامان ایلیا
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

تمام وجود من فریاد می زند تو را

من لبریز از توام    لبریز از تو و لبریز از عشق با تو بودنم

با تو عزیزکم     

عشق بودن و نفس کشیدن است

که هم خانه می شود با چشمان پر نیاز من

به یمن گرمای نگاه پر تقدست 

من به دور از تنهایی و غربت نشینی تاریخ این زمانه ام.

ایلیای من        تا ابدیت مهربان من

کودکانه   خالی از هر دورنگی و ریا    به دور از دنیای آدما  

خالصانه       با قداست یک حس کودکانه       می گویم به توعزیز من 

مادر به قربانت   روزت مبارک عزیزکم.

ایلیای مامان,عزیز دلم روزت مبارک.مامان را ببخش که نتونستم زودتر از این بیام و واست بنویسم.عزیز مامان روز کودک با بابایی با همدیگه کیلینیک بودیم زودتر از همیشه کارمو تموم کردم و از نزدیکترین مغازه کادو روز کودکتو گرفتم.البته از طرف من و بابایی. مامان راببخش اگر قشنگ نبودند یا دوست نداشتی باور کن توی اون وقت کم بهتر از این نمی تونستم چیزی پیدا کنم.ان شاالله سال دیگه که پسر گلم بزرگتر شد با همدیگه می ریم تا عزیز دلم خودش کادو خودشو انتخاب کنه.

مادر و خاله هم مثل همیشه زحمت کشیده بودند.مادر برات یه بلوز و جلیقه ناز(که مامانی خیلی دوسشون داشت) و یه کیف خوشگل خریده بود و خاله هم یک کروات بامزه واست گرفته بود.مرسی مادر.مرسی خاله.دوستون داریم بی نهایت بیشتر از تموم دنیا.

عزیز مامان روزت مبارک.

بارالهی خنده های کودکانه اش را همیشه همیشه مهمان لبانش کن و این شادی کودکانه اش را هم خانه نگاه معصوم و دوست داشتنی فرشته ات کن و ببخش به وجودش نهایت شادی و سلامتی را.تو را سپاس.هزارران هزار بار سپاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نيلووو
2 آبان 90 2:52
عزيزم بازم طبق معمول منو شرمنده کرديد واقعا باعث افتخار منه که دوست مهربوني مثل شما دارم خيلي خيلي ممنونم به خاطر تمام پياماي محبت آميزي که سرشار از لطف شماست ميبوسمتون و بازم ممنون
نيلووو
2 آبان 90 2:55
روزت مبارک ايلياي گلم ايشالا هر سال رو با دل خوش در کنار مامان باباي مهربونت جشن بگيري خاله جون راستي فرنوش جان اين ساعتاي مموشي ايليا رو از کجا ميخري دلم ضعف ميره واسه اون تيپش و اون ساعتا و دستبنداي نازنازيش خدا حفظش کنه خوشگل خاله رو
مامان آرین
3 آبان 90 2:01
ایلیای خاله روزت مبارک. انشااله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه نی نی ناز خوشگل مامان و بابا .خاله همیشه دوستت داره و بیادته
منم دیگه
3 آبان 90 22:52
سلام ایلیای خوشگل و ناز. من بلاخره موفق شدم بیام تو وبلاگ شما... خوش به حالت ایلیا کوچولو که مامان به این ماهی داری که اینقدر برات وقت میزاره و این وبلاگ قشنگو برات درست کرده.منم دعا میکنم همیشه سالم باشی و وقتی بزرگ شدی قدر مامان و بابای خوبتو بدونی. خانم دکتر واقعا ایلیا از اون بچه هاس که دل آدم براش ضعف میره(هزار ماشاالله) یه روز بیاریدش کلینیک تا لوپاشو بکشیم خیلی نازه
مامان کیارش
3 آبان 90 23:50
روزت مبارک عزیزم.ایشالا همیشه سالم باشی
نيلووو
4 آبان 90 3:44
ما آپيم خاله البته بعد از مدتهاااااااااااااااا ************ ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ **********************
مامان علي
5 آبان 90 2:55
بخورمت خوش خنده خاله . روزت مبارك گلم.
نيلووو
6 آبان 90 1:28
خاله چرا به وبلاگ من سر نزدي؟ قهرممممممممممممممممممممم
نيلووو
6 آبان 90 2:27
عزيزم ياهو آيدي اگه داري بيا تو مسنجر حرف بزنيم تو ني ني وبلاگ نميشه
نيلووو
6 آبان 90 3:28
خاله مهربون سام مرسي که دونه دونه واسه هر پستي نظر دادي عزيزم ممنون از لطفت ... چند تا سوالم در ارتباط با تغذيه بچه ها داشتم که بعدا سر فرصت ازت ميپرسم گلم
نيلووو
8 آبان 90 3:06
سلام عزيزم نميدونم چرا تو اين ني ني گپ نميشه چت کرد اعصاب ادمو خرد ميکنه فرنوش جان ايليا نازنازي چطوره ؟ دندون دراورده؟ در طول روز بهش دقيقا چه چيزايي ميدي طبق برنامه؟ من که ديگه موندم به سام چي بدم که تنوع داشته باشه
مامان شهیار
8 آبان 90 10:13
سلام عزیزم.خیلی با وبلاگت مشغول شدم که یهو بوی سوختنی به مشامم خورد و دیدم سیب زمینی هام سوخته بود . خدا ایلیا جون رو برات حفظ کنه.اسپند یادت نره....بوس بوس ماچ ماچ ایلیا جونی100تا بوسم از طرف شهیار
نيلووو
9 آبان 90 2:11
بازم ني ني گپ قاطي کرد ... راستي تو تولد دسته جمعي براي بچه هاي بهمني شرکت ميکني؟
فرناز مامان ایلیا
9 آبان 90 15:40
عزیزم خیلی پسر نازی داری... اسم پسر ما هم ایلیا هست به ما سر بزن. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم من لینکت کردم.
لیلا(مامان آروین)
9 آبان 90 17:27
عزیزم چه پسر نانازی دارین لباس هاش چه نازه از آشناییتون خوشبختمم با افتخار ادتون کردم در ضمن ایلیای گلم نه ماهگیت مبارک
نيلووو
10 آبان 90 9:02
واااااااااااااااي عزيزم نه ماهگيت مبارک ديگه کم کم داري واسه خودت مردي ميشياااااا قربونت برم من عسيسسسسسسسسسسسم... فرنوش جان تولد گروهي تاريخش از قبل مشخص ميشه در اين صورت هم نميتوني برنامه ريزي کني بياي ... دلم ميخواد ببينمت دوست جونممممممممممممم...
مامان شهیار
10 آبان 90 12:39
ایلیا جون 9 ماهگیت مبارک عزیز نانازم...با 1 روز تاخیر
سارا
13 آبان 90 19:55
ایلیای نازنینم روزت مبارکککککککککککککککککککککک