ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

نه ماهگیت مبارک ایلیای من

1392/2/28 3:01
نویسنده : مامان ایلیا
1,615 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز  من , تو   هستی من  و دنیای  من                    لبخند توست  مرهم  تمام  شکوه های  من

نگاه بی مثال توست همدم لحظه های من                  من به قربان چشمان تو,عزیز بی همتای من

من در  سکوتی بس   عجیب ,  هنگامه                     خوابیدنت محو تماشای توام,تو همه رویای من

دستان من بی تاب گرفتن دستان توست                   من به قربان دستان کوچکت,آرامش شبهای من

در  حضور گرم تو , در پناه نگاه مهربان  تو                    نیست در ضیافت غصه های روزگار,ردپای من

با تو لبریز از عشق بودن و نفس کشیدنم                   باتوزمان خالی می شود ازتمام بهانه های من

لبخند بی نظیرتو,پرزسادگی خالی از رنگ و                 ریاست,لبخند توست شیرینی تمام باورهای من

با تو  سرشار از  شور  و  شوق  بودنم                      نگاه مهربان توست,رونق تمام نغمه های من

من  به  فدای هر  دم نفس   کشیدنت                      جان  و  عمر من  تویی , تو  ایلیای من

توبگوبه مادرعزیزکم,می شوی قهرمان                قصه های من,یاکه سهمی ازعاشقانه های من

آرامشمنه ماهگیت مبارک عزیزمن              توبگوکه می شوی سنگ صبورغصه های من 

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پسر خرداد
11 آبان 90 8:03
مبارکت باشه پسر گلم چه پسر خوش تیپ و نازی داری . اگه دوست داشتین لینک کنم شما رو .
مامی کیانا
11 آبان 90 15:00
سلام آقا خوشتیپه شما که تموم دخترها رو کشتی با اون کرواتت چقدر شما ستی همه چیت درست بابا ایول
مامان کیارش
11 آبان 90 18:55
مبارکه عزیزم
نيلووو
12 آبان 90 3:57
فرنوش جان اگه انلايني بيا کلوپ منتظرم
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 12:56
سلام عزیزم خوبی ؟ ایلیا جون خوبه ؟ نه ماهگیش مبارک خیلی ناز شده... ما هم آپیم.... ممنون که همیشه به ما سر میزنی عزیزم
سارا
13 آبان 90 19:57
ایلیای عزیز و نازنینم 9 ماهگیت مبارک انشا الله 120 ساله بشییییییییییییییییییییی
محسن نجفی
13 آبان 90 20:59
من که از حال رفتم وای به حال دخترا دمت گرم زدی رو دست بابات
لیلا(مامان آروین)
14 آبان 90 16:01
وووووووووووووووووووووي خاله با كراوات چه ماه شدي قربون دستهاي سفيد و نازت كه ساعت بستي برم عزيزم نه ماهگيت مبارك
مامان علي
15 آبان 90 0:58
فدات بشم خاله جون . نه ماهگيت مبارك عزيزم. آفرين به مامان خوش سليقت.
گلناز
15 آبان 90 9:49
دوستت دارم عشق من .انشاا... عروسیت با ابکش اب بیارم
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:25
ای جانم خیلی ناز شدی.مامانی از طرف من حتما ببوسش
مامان نفس طلایی
9 دی 90 21:59
عزیزم عکست فوق العاده بود