ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

عزیز دل مامان بابا

و چه زیبا گفتی...بابا...

1392/2/28 3:20
نویسنده : مامان ایلیا
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم 15 مهر ماه (8 ماه و 5 روزت بود عزیزم)بود که خونه مادر بودیم و تو عزیز مامان در حال و بازی و جیغ زدن که یه باره گفتی بابا.پسرکم تمام وجودم لرزید.خدایا این پسر کوچولوی منه که می گه بابا .عزیزکم لحن کودکانه و قشنگت شادی را مهمون نگاهم کرد.همه خوشحال شدند و تو هم مردونگی کردی و چند بار دیگه گفتی بابا بابا بابا....مامان قربون بابا گفتنت و قربون تو و باباییت بشم عزیزم.

ایلیای من 14 مهر هم بود که اولین عروسی هم با هم دیگه رفتیم.هر چند وقتی توی دل مامانی بودی 5 تا عروسی باهمدیگه رفتیم ولی اینبار پسر گلم توی بغلم بود.عزیزم مامان فدات بشه که اینقدر پسر گلی بودی و اصلا اذیت نکردی هر چند یه کوچولو غریبگی می کردی که خوب حق هم داشتی عزیزم ولی ماه بودی مامان ماه عزیز دلم.

خدای مهربان من تو را هزاران هزار بار سپاس.که مرا لایق مهر بانیت دانستی و فرشته شیرین و دوست داشتنیت را به آغوش من سپردی.ایلیام من مامان به فدای شیطنت های شیرینت و خنده های شادی بخشت بشم عزیزم.مامان به فدای بابا گفتنت بشم پسرک گلم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

sara
19 مهر 90 17:27
سلام.فکر کنم شما خانم دکتر باشین

خانم دکتر عزیز خیلی تصادفی از وبلاگ ایلیا دیدن کردم.همه چیز زیبا و قشنگ بود.خیلی خوشم اومد.امیدوارم همه با هم شادو سلامت باشین.
من هم یه نی نی 12 هفته ای تو دلم دارم.
از این به بعد بیشتر به وبلاگ ایلیا سر میزنم


خوشحالم که بادوست خوبی مثل شما آشنا شدم.شما لطف دارید عزیزم.من آدرسی از وب یا ایمیل شما ندارم و به خاطر همین اینجا پیام گذاشتم.نی نی نازتونو ببوسید.امیدوارم هر چه زودتر صورت ماهشو ببینید و در آغوش بگیریدش.
مامان آریان جون
19 مهر 90 23:24
همیشه به عروسی
مامان رويين
23 مهر 90 12:34
سلام چه پسر نازييييييييييي با اجازه لينكتون ميكنم
صفا
23 مهر 90 13:05
سلام خاله. آفرين به پسر گل كه اسم باباييش رو گفته. مواظب خودت باش كوچولوي ناز
سارا
23 مهر 90 15:04
سلامی دوباره خوبین خانم دکتر گل.ایلیا جونم خوبه.خیلی خوشحال شدم که نظرمو خوندین من هر چند روز یه بار به ایلیا جون سر میزنم.از طرف من ببوسینش.خدا حفظش کنه.نمیدونین وقتی عکساشو میبینم دلم براش قش میره. منم دوست دارم برا نی نیم یه وبلاگ درست کنم.دارم از دوستان کمک میگیرم میبوسمتون
نیلووو
24 مهر 90 18:25
سلام مامان ایلیای گلممممممممممممم آخ من قربون این پسری بشم که گفته بابااااااااااااااا مبارکه عزیزم ... ما هم خوبیم خدا رو شکر ... سام هم به ایلیای نازنازی سلام میرسونه فقط مامان نیلووو یه کم تنبل شده وبلاگ پسملی رو آپ نمیکنه
مامان سارينا
26 مهر 90 1:54
فداي بابا گفتنت خاله . ايشاءا... هميشه به عروسي .
مامی کیانا
26 مهر 90 21:13
سلام به ایلیای گل. همیشه به عروسی قند عسل. عجب ساعت خوشگلی بستی به دستت بابا خوش تیپ ایول. قربوووووونت برم بوس بوس
سمیه:مامان مسیح مقدس
26 مهر 90 22:52
عزیزم خصوصی داری ... میشه شما هم از شغلتون بیشتر توضیح بدین ... ممنونم خانومی
مامان آرین
28 مهر 90 5:19
ایلیا جون خاله قربونت بره که این چند وقته که نبودم کلی هنرنمایی کردی عزیزم...فدای اون بابا گفتنت. انشااله سایه بابایی و مامانی بالا سرت باشه همیشه... قشنگم همیشه به عروسی... کی بشه دامادیتو خاله ببینه. ناقلا یادت نره دعوتم کنی هاااااا...
سمیه:مامان مسیح مقدس
29 مهر 90 0:56
سلام خانومی....نه عزیزم اتفاقا سوال بجا و عادی پرسیدی گلم... خانومی ...خصوصی داری ...یعنی اینکه یه پیغام خصوصی داری...یعنی باید بری تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان و اونجا کامنت منو می بینی بین کامنتهات... و این کامنت خصوصی تایید هم که بشه بازم خصوصی می مونه و تنها خودت می تونی ببینیش... راستی دندونم درد میکنه ...کاش اینجا مطب داشتی خانوم دکتر عززززیز
مرضیه
30 مهر 90 11:45
سلام به مامان ایلیا و ایلیا عزیرم.پسر خیلی نازی داریدو وبلاگ خیلی قشنگی و از همه قشنگتر نوشته های زیبا و با احساستونه.بسیار لذت بردم. آرزو میکنم همیشه شاد و خوشبخت باشید.
گلناز
4 آبان 90 11:08
عزیزم امشب دارم میام پیشت گل من . زندایی جونم وداییجونم دوستون دارم
سرور
12 آبان 90 16:30
ماشالله چه پسر گلی داری