ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

سه سالگیت مبارک ایلیای من

1393/9/8 0:12
نویسنده : مامان ایلیا
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

 

                             

ارام می شود قصه پر غصه دلم...باورم نمی شود           با خنده اش به گریه رو اورم!..نه نمی شود

بخند  تما م هستی ام......که دلم بدون خند ه ات         بی خیال می و ساقی و ساغرم نمی شود

ارام جانم نبض هستی ام در گرو با تو بودن است         دور  از  نگاهت  چگونه باشم....نه نمی شود

نگوکه خسته ات کرده است بوسه های بی امان من     عزیزکم کناربیابا این دل عاشقم...نمی شود؟

درنگاهت عشق به پایکوبی است ..ومن در این            جشن عاشقی به یاداورم غصه ها!.نمی شود

سومین بهمن هم گذشت و من عاشق ترم تورا          لبریزازعشق توست نگاهم وسرشارم نمی شود

من به قربان شیطنتهای ایلیای سه ساله ام بخند       کودکانه..قول می دهددلم که کلافه هم نمی شود

مخواه از من که لحظه ا ی نباشم  در خیال  تو             که دیوانه  وار  تو را دوست دارم.....و نمی شود. 

ایلیای من..باتورسیده ام به معنای شکفتن و بهار        بهار دلم بمان و بدان که شاید و اگرم نمی شود.

نفسم پر زشرمندگی است...چگونه بوده است            قبل از آمدنت....!من در عجبم.....!نه نمی شود!

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانى عسل
14 دی 93 20:53
سلام دوست خوبم دختر یکی یه دونه من در جشنواره شرکت کرده و چند روزی به پایان جشنواره نمونده و عسل به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90 رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی و بهش رای بدی.باهر خط فقط یک رای ثبت میشه لطفا اگر می تونی رای بیشتری بهش بده.