ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

بابایی روزت مبارک

1390/4/23 11:21
نویسنده : مامان ایلیا
532 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بابایی بعد از سالن رفت دنبال خاله و اومدن خونه.خاله یه تی شرت خوشگل برای بابایی کادو گرفته بود.از طرف من وتو هم یه کیک خوشگل واسه بابایی سفارش داده بود.عکسای قشنگی گرفتیم.

         تو بودنت شکوه شادی های من  

                     با من بمان

       تو نگاهت شمیم شورانگیز شامگاهان من

                بر من بتاب...

                        شوقی بریز بر چشمان بی پناه من

      تو بودنت پادزهر شرنگ تلخ غصه های من

                با من بمان

      همدم صبور بهانه های بی شمار من

        رنگ می گیرد نگاه من

                از آبی نگاه تو

        مهربان نقاش آسمان پر غصه نگاه من

                    عاشقانه می پرستمت....

بابایی تی شرتی که کادو گرفته پوشیده و در حال شوخی کردن های با مزه اش

بابایی کادو خاله را پوشیده و در حال شوخی های با مزه و خاص خودش....دوست داریم بابایی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

كيارش
26 خرداد 90 18:23
درود بر ايليا نازنينم ممنون كه به من سر زدي مامان جان سرور مادر بزرگ خوب منه بهشون ميگم براي شما هم يك شعر كوچولو بگن فقط اگه دوست داشتيد يك موضوع يا يك ايده بديد اميدوارم تو دانشگاه با هم دوست شيم
shokolat
29 خرداد 90 15:59
سلام ایلیا جون ممنون به وبلاگه من سر زدید اما من نتونستم عکسهاتو ببینم باز نشدند
مامان مسیح
29 خرداد 90 19:33
سلام عزیزم... من که هر کار کردم نتونستم عکسارو ببینم... اما حتما کادوی قشنگی بوده..مبارکه بابا باشه خوش باشین همیشه
مامان مرجان
30 خرداد 90 17:05
سلام ! ممنون که به ما سر زدین چه گل پسر نازی دارین! خدا براتون حفظش کنه !
مامان آزاده
31 خرداد 90 13:35
سلام ممنون که به ما سرزدین پسر بانمکی دارین! تبریک میگم مواظب ایلیا کوچولو باشین. عکس هاتون باز نمی شن
مامان راد ین
31 خرداد 90 22:55
سلام مامان ایلیا مرسی از اینکه به وبلاگ رادین سر زدین ایلیا خیلی نازهخدا براتون حفظش کنه و همیشه زیر سایه پدر و مادر نگهش داره