ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

عکس های تولد ایلیای من

1391/9/25 2:27
نویسنده : مامان ایلیا
2,430 بازدید
اشتراک گذاری

٢١ بهمن ماه بود که تولد پسر کوچولوی مامان با تم آدم برفی را جشن گرفتیم.ببخش که دقیقا روز تولدت (١٠ بهمن)نتونستیم جشن بگیریم.اون روز واکسن ١ سالگی را زده بودی و مامان تصمیم گرفت هفته اینده جشن تولدتو برگزار کنه.

جشن تولدت به خوبی برگزار شد.مثل همیشه مادر و خاله بی نهایت کمکمون کردند.ممنون مادر جان.مرسی خاله.امیدوارم روزی بتونم ذره ای از محبتتونو جبران کنم.عمه فلور و شایان شیرین گلناز عمو و زن عمو خیلی زحمت کشیدند.ممنون از همگی.

...واما باید بگم که ایلیای من واقعا ماه بودی.یه عالمه نی نای نای کردی و خوش اخلاق و گل بودی البته مثل همیشه عزیز دلم.موقع پخش کلیپی که از عکس های نوزادی تا یک سالگیت بود همینطور که سوار روروئکت بودی شروع کردی به رقصیدن و نی نای نای کردن.که اون موقع جیغ و سوت مهمونا بود که واسه تو عزیز دلم می زدند.بی نهایت گلی عزیز دل مامان.

از اتفاقاتی که تو تولدت افتاد واژگون شدن کیک تولدت بود قبل از بریدن کیک.که مامانی واقعا ناراحت شد.کیکت داخل یخچال بود با این حال ادم برفی کیکت برگشته بود وجوری نبود که بتونم شمع بذاریم و مراسم فوت کردن و بریدن کیکتو داشته باشیم.ببخش عزیز دلم.باور کن تقصیر ما نبود.شیرینی فروشی کیکتو محکم سوار نکرده بود. خدا را شکر قبل از واژاگون شدن کیکت چندتا عکس گرفته بودیم.معذرت می خوام عزیز دلم.ان شا الله سال دیگه جبران می کنم ایلیای گلم.

ایلیای من موقع پخش کلیپ.فدای رقصیدنت بشه مامان.

من عاشق این عدد یک و صد البته عکسای تو عزیز دلم هستم.

برگه های یادگاری.

تقویم هایی که به عنوان گیفت به مهمون ها داده شد.

بقیه عکس ها و تزیینات در ادامه مطلب...

 

ع

مامان حوصله ام سر رفت.تولد بدون نی نای نای؟!لطفا نی نای نای!!!

مرسی مامان.

ایلیا در حال نی نای نای!!!

 

لباس تولد ایلیای من که مادر زحمتشو کشید.به قول ایلیا مرسی مامانا.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ilijoon
26 فروردین 91 19:09
خيلي خيلي پسرتون نازه خدا حفظش كنه عكس هاش هم مثل هميشه خوشگله تولدت مبارك گلم دوستت دارم
ilijoon
26 فروردین 91 19:19
مامان ايليا جون ممنون از اينكه پيشم اومديد اگر ممكنه هنگامي كه نظر ميگذاريد بنويسيد مامان ايليا عزيز دل مامان وبابا چون دوستاي همنام ايليا جون زياد هستند مجددا ممنون از حضور گرمتون باز هم پيشمون بياييد
ilijoon
26 فروردین 91 19:24
خيلي قشنگ وبا سليقه بود
مامان بهار
28 فروردین 91 11:58
عزیزم امیدوارم کنار مامان و بابا همیشه شاد و خندون باشی و تنت همیشه سالم دست مامانی جون و بابایی هم درد نکنه بسیار عالی و با سلیقه بود دل تو دلم نیست که پسرم یه ساله بشه و واسش تولد بگیرم خیلی هوس انگیز بود به وبلاگمون بیا و اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک
مامان رادین
28 فروردین 91 16:52
سلام فرنوش عزیز فوق العاده بود از این همه سلیقه و حوصله لذت بردم.لطفا تجربیتتان را به ما هم بگویید. از طرف من ایلیا جان را ببوسید.
سميه( مامان آرين)
29 فروردین 91 16:30
سلام عيز خاله تولدت مبارك...1000000 ساله بشي دست ماماني باسليقه هم درد نكنه خيلي خوب بود.
سوگل
29 فروردین 91 17:25
سلام دوست خوبم چه طوری ؟ ای جونم تولد ایلیا عزیز تولد یک سالگی ات رو بهت تبریک میگم ایلیای خشگل انشالله تولد صد سالگی ات رو بگیری بوسسسسسسسسس برای ایلیای خنده رو و ناز مامانی هم مثل همیشه با سلیقه برات تولد گرفته خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم مامانی برای عروسی گل پسری چه کار میخواد بکنه خدا میدونه دستش درد نکنه : مامان ایلیا به ما هم یاد بده از کجا این تزیینات خوشگل رو تهیه کردی خیلی ناز بودن همیشه شاد باشی
سمیه
30 فروردین 91 3:50
خیلی خیلی همه چیز باسلیقه وعالی بود....کارت درسته عزیزم ...خوش به حال دومادم با این مامان باسلیقه اش....
نوشین مامان ایلیا
30 فروردین 91 13:35
سلام عزیزم.عکسای ایلیا جون رو دیدم حسابی کیف کردم.دست مامان با سلیقه اش هم درد نکنه.با اجازه لینکتون کردم.
زهره مامان آریان جون
31 فروردین 91 0:24
همه چی فوق العاده بود.من که از دیدنش کلی کیف کردم.این همه تدارکات واقعا سخته.اونم با بچه کوچک.دست مامانی درد نکنه بابت این همه زحمتش.
سارا(مامان شهیار)
31 فروردین 91 14:36
وووااای سلام...بالاخره آپ کردین...من هروقت وب شهیار رو باز میکردم بعدش وب ایلیا جونمو باز میکردم اما نامید میشدم چون آپ نبود اما الان کلی ذوق کردم...دلم واسه پسمل خوکشلتون تنگ شده بود.... خیلی عکساش قشنگ بودن...مخصوصا لباس نازش...انشاا.. عکسای عروسیش
مامان سامی
3 اردیبهشت 91 10:01
تولدت ایلیا جان مبارک تولد 120سالگی
مونا
4 اردیبهشت 91 3:38
فقط میخام بگم خدارو شکر کن.واینکه خدا ایلیا جونو براتون نگهداره.این بوسم واسه ایلی
'گلناز
4 اردیبهشت 91 12:44
سلام عشق من . خیلی مشتاق چهار شنبه هستم . بــــــــــووووووسسسسس
ilijoon
5 اردیبهشت 91 1:19
آزیتا
7 اردیبهشت 91 10:42
فرنوش جان واقعاً خسته نباشی عزیزم، عالی بود عالیییی، خیلی با سلیقه و قشنگ، امیدوارم ایلیای گلم 1000 ساله بشه زیر سایه شما و پدرش، حتماً باهات تماس میگیرم، کلی راهنمایی نیاز دارم ، بوس
مريم مامان آريا
11 اردیبهشت 91 17:56
تولد گل پسرتون مبارک ايشالله تولد 120 سالگيش پيش ما هم بياين
سمانه (مامی آرشام)
25 مرداد 91 16:25
مبارکه عزیزم خانومم تزیینات تولدش را از کجا گرفتی و کلش برات چند تومن در اومد شرمنده فضولیه
مامان زهره
18 شهریور 91 8:50
سلام توي وبلاگ سپيده جون بودم كه عكس هاي ايليا جو.ن را ديدم معلومه كه خيلي زحمت كشيده بودي.خيلي خوشگل بودهمشون دستت دردنكنه و بازم با تاخير فراوان تولدت مبارك