ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

عیدت مبارک عزیز مامان

1392/2/28 3:00
نویسنده : مامان ایلیا
2,276 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان امروز عید قربان.عیدت مبارک ایلیای گلم.عزیز دلم دیروز خیلی بی قراری می کردی و من واقعا ناراحت بودم از این که نمی دونستم تو کوچولوی مامان مشکلت چیه؟روز بدی بود نمی دونم شاید به خاطر دندون های قشنگت که البته هنوز خبری ازشون نیست باشه.ولی هر چی بود گذشت و امروز ماه بودی عزیزم.یه عالمه بازی کردیم مامانی کارهای خونه را انجام داد و تو پسر گلم با روروئکت سرگرم بودی و هر از چند گاهی می یو مدی و لباس مامانی را می کشیدی.ای شیطون من همه وجودم مال توئه عزیزم دیگه شما شیطون بلای مامان نمی خواد خودشیرینی کنی!عزیز خودمی مامان.

ایلیای عزیزم مامان را ببخش اگه یه وقتایی  نمی فهمم که چی اذیتت می کنه.ولی اینو بدون که بدجوری توی وجودم خونه کردی و شدی تموم هستی من.دیوانه وار دوست دارم کوچولوی من.

 

 یکی نیست به این مامانی تو بگه این چه لباسیه تن ایلیای گل پوشیدی و عکس گرفتی!مگه نه عزیز دلم!خوب تو ببخش مامانی را .قربون اون خنده های نازت برم عزیز دلم.

ایلیای من عیدت مبارک عزیزم. در این روز عزیز می خواهم از تو ...بارالهی لبخند را از لبانش دور مساز و اجین کن با وجودش نهایت آرامش را و سلامتی را مهمان همیشگی وجودش کن و نگاه معصومانه اش را هم خانه کن با تمام شادیها.شکرانه اش با من بنده حقیرت که عمری است مدیون

مهربانی های بی دریغت هستم.آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نيلووو
16 آبان 90 4:40
فرنوش جان عيد شما هم مبارک از قول من ايليا رو يه ماچ آبدار بکن و اون لپاي گردشو بکش البته محکم نکشيااااا دردش مياد جيگر خاله ... فرنوش جان من مرده ي اين ساعتاي ايليام خيلي بامزه ميشه با اين ساعتاي جورواجور
محسن نجفی
16 آبان 90 22:17
تو رو خدا برا ایلیا اسفند آتیش کنید به خدا واجبه ماشاءاله هزار تا بوس
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:25
عیدت مبارک خوشکل خاله
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:26
راستی مامانی لباسشم خیلی باحاله.بخورمش
مامان کیارش
17 آبان 90 9:47
عیدتون مبارک باشه.ماشالا پسر خاله...
سارا(مامان شهیار)
17 آبان 90 12:29
الهی من فدای این خنده های نازت بشم که من مرده ی خنده ی بچه هام.بوووووووووس از طرف خودم و شهیارم برا ایلیا جونم.خیلی نانازی با این لباسا...:با اجازت با افتخار لینکتون میکنم
سارا
18 آبان 90 2:16
ایلیای شیرین و ناز عیدت مبارک عزیز دل خاله
آرین
18 آبان 90 2:42
خاله فرنوش عید شما هم مبارک باشه و همین طور عید رفیق فابریکم ایلیا جون...پسر! شیر مامانیتو زیاد زیاد بخور تا زود بزرگ شی و با هم کلی دردو دل کنیم و از زحمتای مامانامون حرف بزنیم ... خاله جون هوای رفیق منو خیلی داشته باشیا...آخه من یه ایلیا جون بیشتر ندارم.راستی مامان مرضی هم عید رو به شما و گل پسرتون تبریک میگه...
مامان علي
18 آبان 90 2:45
ايشاءا... هميشه خندون و سلامت باشي خاله جون . احتمالا واسه دندوناشه كه ناراحتي ميكنه . فداي يقه بازگذاشتنت بشم خاله .
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 آبان 90 10:59
سلام خانومی.....عید شما هم مبارک.....ممنونم که همیشه به یاد ما هستی.... عید تو هم مبارک ایلیا جوووووون
صفا
19 آبان 90 23:47
ایلیای عزیزم عیدت مبارک البته تاخیر منو بپذیر آخه من امروز یه امتحان سخت داشتم که نتونستم زودتر سر بزنم
baharaki
22 آبان 90 10:59
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنید..
مامی کیانا
22 آبان 90 23:17
عزیزم ایلیا هرچی بپوشه بهش میاد البته دارید شکسته نفسی میکنید لباسهای ایلیا همیشه خوشگله من که اسمشو گذاشتم آقا شیکه قربون اون خنده های نازت برم بوس بوس از راه دور
گلناز
23 آبان 90 12:50
سلام خوشگله . خوبی ؟ چه لات شدی جدیدا یقه باز میزاری ؟ چشمم روشن سلام زندایی گلم . خوبی ؟ جلو این شوهر منو بگیر نزار تیپ بزنه بره بیرون که دخترا براش ضعف کنن . نا سلامتی من زنشما ...
مامان آریان جون
23 آبان 90 22:45
دلا امشب به مي بايد وضو کرد و هر ناممکني را آرزو کرد... التماس دعا.عیدتون مبارک