ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

دوچرخه سواری ایلیای من

1391/8/28 15:59
نویسنده : مامان ایلیا
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من امروز با هم دیگه یه عالمه دوچرخه سواری(البته سه چرخه)کردیم.خیلی خندیدی و برات جالب بود با کنجکاوی تمام همه چیزو بررسی می کردی.این دوچرخه قشنگ را مادر وقتی ختنه شدی بهت کادو داد.مرسی مادر.همیشه تموم زحمتهای ما روی دوش توئه.بی نهایت دوست داریم.بابت همه چیز مرسی.

 چتر بالای سر دوچرخه خیلی برات جالب بود و بالاخره با تلاش و شیطنت خاص خودت موفق شدی با دستای کوچولوت لمسش کنی.مامان به فدای اون کنجکاوی های قشنگت عزیز دلم.

 

عزیز دلم به چی فکر می کنی و اون دستای کوچولوتو می خوری.پسر گلم همه زندگی منی.تموم بود و نبودمی. شیرینی لحظه لحظه های من دوست دارم .

پروردگارا هزاران هزار بار شکر.منت به وجودم نهادی.بزرگیت, مهربانیت,بخشندگیت را شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
24 شهریور 90 7:49
بخورم تو رو با این دوچرخه سواری کردنت.. خوش تیپ
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 2:40
سلاااام خاله ...خوبی ؟ به به چه دوچرخه ی نااازی... به منم میدی باهاش یه دوری بزنم خاله ؟ راستی میبینم که واسه ایلیا هم ساعت خریدین ؟ مبارک باشه خاله.... ما هم اپیم هااااا
rana
26 شهریور 90 16:04
الهی فدات بشم
مامان مهسا
27 شهریور 90 2:32
از اظهار محبتت ممنونم. خدا ایلیای عزیز رو برات حفظ کنه ببوسش