ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

وقتی ایلیا بچه مثبت می شود

1391/8/28 16:13
نویسنده : مامان ایلیا
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای تو پسر گل مامان ساعت 3:30 نصف شب.چقدر بابایی بهمون خندید.می دونی مامان بلوزت مال زیر کاپشنی که توی سیسمونیت مادر زحمتشو کشیده بود و من اون کاپشن را خیلی دوست داشتم بود که البته تا زمستون ازت کوچیک می شه.فدای سرت یکی دیگه واست می خریم.خوب منم نصف شبی بلوزشو برداشتم با یکی از شورت لی هات ست کردم و شروع کردم به عکس گرفتن.مامانی عجیب بچه مثبت شده بودی.بابایی می خندید و می گفت این چیه پوشیدی تن ایلیا! یقه پیرهنشو! بابا بچه مثبت!!!

 

گردنبندشو!کادوی خاله موقع به دنیا اومدنته.آخه مامانی خواب دیده بودم که اسمتو علی می ذارم که گذاشتیم ایلیا که به زبان عبری لقب حضرت علی است.ولی گردنبندتو علی سفارش دادیم.قربون پسر گلم با این گردنبندشو این تیپش.بابا بچه مثبت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مسیح
1 شهریور 90 8:45
واااای...چه گردنبند نااازی داری خاله...چه لباس خوشتلی میدی به منم بپوشم 2 تا عکس باهاش بگیرم ؟ ممنونم مامان ایلیا جون که به ما سر زدی... ما با پست جشن تولد مجازی مسیح آپیم
مامان احسان
1 شهریور 90 9:45
سلام مامان الیا جون ممنون که به ما سر زدی بچه مثبت رو از طرف ما ببوسش من با اجازه شمارو لینک کردم
مهنوش
1 شهریور 90 20:12
سلام دوست خوبم.. به خوب نکته ای اشاره کردی به خدا از الان دلتنگ این روزها هستم که داره میگذره و منو نی نی نازم دیگه این روزها روتجربه نمیکنیم...از دعای قشنگ و بی منتت ممنونم..الهی خدا ایلیا کوچولوی نازم به شما ببخشه....التماس دعا
کیارش
2 شهریور 90 2:25
ووی ...ماشالا پسر مثبت مامانش...
مهسا
2 شهریور 90 12:39
سلام بر ایلیای خوشتیپ، چه کاپشنت خارجی و خوشگله. مبارکت باشه خاله. دست مامان بزرگ درد نکنه.
مامان ماهان
3 شهریور 90 0:31
آفرین به گل پسر مثبت ما به به چه گردنبند خوشگلی داری الهی که علی نگهدارت باشه
مامان علي
4 شهریور 90 14:40
فكر كنم ايليا با اين يقه پيراهنش مي خواد سفير بشه. زير سايه امام علي (ع) هميشه سلامت و شاد باشه.
نيلووو
5 شهریور 90 2:50
عزيز دلم تو خيلي پسر ماهي هستي كه هواي ماميتو انقدر دارياااااااااااااا ميدونستي گلم ؟ قربونت برم كه از الان گردنبند ميندازي ميخورمتاااااااااااااااا ملوسك
سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 9:40
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو... با تفسیر و تصویر...