ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

عید فطر

1390/6/23 15:22
نویسنده : مامان ایلیا
543 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امسال عید فطر برای مامانی حال و هوای دیگه ای داشت آخه تو عزیز مامان پیشم بودی.عید فطر پارسال تو شکم مامانی بودی و امسال توی بغلم.کوچولوی من بی نهایت دوست دارم.

عید امسال از قبل از ظهر تا آخر شب خونه مامان جون بودیم.آخه عمه فلور بعد از چند ماه اومده بود.می دونی مامان عمه برای مامانی مثل خواهر می مونه بی نهایت مهربون و دوست داشتنیه.توی نگاهش یه آرامش خاص خودشه و تو هم عجیب از نوزادی تو بغل عمه احساس آرامش می کردی.اون روز یه کم استرس داشتم که مبادا خسته بشی و بی قراری کنی و تو کوچولوی دوست داشتنی من ماه بودی عزیزم.یه عالمه بازی کردی به خصوص با شایان و گلناز و شیرین.وقتی داشتی سرلاک می خوردی شیرین و گلناز طعم سرلاکتو دوست داشتن و با تو شروع به خوردن کردن تو شیطون کوچولو مامان برای اینکه مبادا از اونا عقب بیفتی با اشتهاتر از همیشه می خوردی.نوش جونت عزیز دلم.

اینم چند تا عکس از ایلیای گلم قبل از رفتن به خونه مامان جون.این حلزون قشنگ و بامزه را عمه فلور زحمتشو کشیده.روزی که مادر و خاله و بابایی رفته بودن برای خرید سیسمونی عمه این حلزون را واست خریده بود.مرسی عمه.بی نهایت مهربونی.خیلی خیلی دوست داریم.

مامان به قربان این خنده قشنگت.بابایی اون یه کوچولو مو هاتو واست  فشن کرده!مامانی به فدای این پدر و پسر دوست داشتنی.

ایلیای من دوست دارم تا همیشه...تا بی نهایت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamani helena
23 شهریور 90 14:10
salam azizam sharmande ke eshtebah kardam mashala be in pesare nazet.enshala damadesh koni.
مامی کیانا
23 شهریور 90 16:25
سلام ایلیای گل چقدر نازی تو خاله حلزونت هم خیلی خوشگله دست عمه جون درد نکنه دوست داشتم وبلاگتو مفصل بخونم ولی کیانا بیدار شده و باید بهش نهار بدم دوباره بهت سر میزنم گل پسر
مامان آریان جون
23 شهریور 90 23:31
مبارکه خاله چقدر ناز شدی مخصوصا با دهن باز
مامان علي
24 شهریور 90 3:54
حلزون سواري چطوره گلم ؟ دست عمه جون درد نكنه.
پریسا دخترخاله مامانت
24 شهریور 90 14:50
وای عزیزم لباساشا ببین.... حلزونشا ببین ....چه عمه خوش سلیقه ای .....لباسشم با حلوزنش ست کرده . ماشاءاله ....توام که فقط منتظری واسه عکس گرفتن فکرکنم ازبسکی ازت عکس گرفتن بعددیگه خودت یه اتلیه بزنیاون دوچرختم خیلی خوشگله هرلباسیم که رنگ اسباب بازیا فکر کنم بعد تو شوی مدل انتخابت کنن. ایلیا فشننکن این کارا را دل دخترا آب میکنی به فکر دخترای مردمم باش آقای پسرخوش تیپ
rana
26 شهریور 90 15:56