ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

همسرم تولدت مبارک.

1390/11/11 2:19
نویسنده : مامان ایلیا
641 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین عزیز مهربان من,عجیب عاشقم تو را.

مهربان من           من لبریز از عشق و دیوانه با تو بودنم

شکوه لحظه های من    به جان تو قسم    لحظه های پر بهانه ام  به یمن حضور پر محبتت  

خالی از هر بهانه می شوند.

آرامش خیال من         یکه تاز لحظه لحظه های من

وجود پر زعشق توست     که قاصد شوق و شور و شادی وجودم است.

همدم صبور بهانه های بی شمار من

نگاه من با هر نگاه دیگری غریبه است

چشمان من یکه شناس چشمان توست

افتاب اسمان من بمان  من لبریز از احتیاج با تو بودنم.

عزیز مهربانم تولدت مبارک.وامروز برای من روز بزرگی بود.تولد تو عزیز مهربونم و تولد پسرک کوچکم مبارک.عزیزای مهربونم بی نهایت دوستون دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نيلووو
11 بهمن 90 2:49
ايلياي عزيز من خوشگل خاله تولدت مبارک عزيزم امروز يکي از قشنگترين روزاي زندگي مامان فرنوش خواهد بود چرا که دو تا از عزيزترين عزيزانش در چنين روزي قدم به اين دنيا گذاشتن ... منم به نوبه خودم تولد اين دو عزيز رو به دوست خيلي خيلي دوست داشتني ام از صميم قلب تبريک ميگم ... با ارزوي سلامتي و شادکامي براي اين خانواده سه نفره بسيار خوشبخت
شخصی عاشق
12 بهمن 90 11:23
اقای دکتر من عاشق شما هستم . همین طور عاشق پسر شما . البته همسر مهربونتونم خیلی دوست دارم . امید وارم هزاران سال زیر سایه پدر و مادر خوبتون و البته خواهر وبرادر عزیزتون زندگی کنید می خوام بدونید من هر بار با دیدن شما به عشقم نسبت به شما اعتراف میکنم و هر لحظه به این عشق افزوده می شود . سرکار خانم زندایی خانم حساس نشید که من واقعا عاشق داییم هستم. راستی دایی جون دیروز بهت زنگ زدم تولدتو تبریک بگم جواب ندادی.بــــــــــــــــووووووووس س س س
سمیه
13 بهمن 90 2:38
منم تبریکککککککک میگم هزار بار....
bahar
28 بهمن 90 11:19
ایلیا جون من قصد داشتم ده بهمن بیامو بهت تبریک بگم مشکلات زندگیم خیلی زیاد شده بود از یه طرف هم اینترنت در دسترس نبود ولی الان بهت میگم تولدت مبارک صدوبیست ساله شی.