ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

یک سالگیت مبارک ایلیای من

1390/11/11 2:31
نویسنده : مامان ایلیا
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من یک سالگیت مبارک.همیشه با خودم می گفتم وقتی یک ساله بشی قشنگ تری شعر را واست می گم و قشنگ ترین مطلب را واست می نویسم.وامروز پسرک مامان یک ساله شد و من هر چه فکر می کنم نمی تونم چیزی بنویسم.باورت می شه مامان؟روزای با تو بودن مثل یه فیلم قشنگ پیش چشمام نقش بسته و با تموم وجودم حس شیرین با تو بودن را احساس می کنم.چه زود یک سال گذشت.

...وهنوز باورش سخت است پسرک یک ساله می شود و من به این می اندیشم که یک سال عاشقیت چه طعمی داشت.یک سال عشق و شور,شادی و خنده,دلهره ها و دلواپسی ها,دلشوره ها و گریه ها را به تماشا نشستیم و حال که به اینجا رسیده ام سراسر وجودم مالامال از عشق است.من عجیب عاشقم تو را ایلیای من.

ان زمان که شیرین و کودکانه صدایم می کنی می رسم به نهایت عشق و انوقت که دستان کوچکت را به پاهایم می گیری و روی پاهای کوچکت تکیه می کنی گرمی دستانت دیوانه ام می کند.این پسرک من است .ایلیای من.او بزرگ شده است و من چقدر خوشبختم که تکیه گاه دستان کوچک و پر تقدسش هستم.

در حضور تو به شروعی دوباره رسیده ام.تمام هستی ام فدای تو عاشقانه می پرستمت.یک سالگیت مبارک عزیزکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران
12 بهمن 90 1:33
پسر قشنگم ایلیای خاله تولدت مبارک من اولین نفری هستم که توی وبلاگت تولدت رو بهت تبریک گفته .ایلیا جان تو مهربانترین مامان دنیا را داری که سرشار از عشق پاک خدایی است مامانی که تمام وجودش به عشق تو می تپد قدر مامانت بدان گلم .خداوند متعال را به بزرگی خودش قسم میدم نگهدار تو مامان و بابا و تمام عزیزان مامانت باشه تا دیگه مامانت هیچ وقت غم تو دلش نشینه
خیلی دوست دارم.


ممنون عزیزم بابت نظر فوق العاده قشنگتون.من وبلاگ یا میلتونو نداشتم.من هم از صمیم قلبم شادی و سلامتی را براتون ارزو می کنم.
دوست دارم دوست مهربونم.
پریسا (خاله پرهام)
12 بهمن 90 20:42
سلام عزیزم . وای چقدر خوشگل شدی عزیزم تولدت هزاران بار مبارک و امیدوارم هزارسال عمرکنی توکه دل هرچی دختره آب کردی مثل یه آريالای دکتر شدی راینا از زبون خاله پرهام بود و پرهام و خاله کبری که هروقت عکساتا میبینه قربون صدقت میره و مامان پرهام بهت تولدتا تبریک میگن و دوست داریم
سارا مامان شهیار
14 بهمن 90 1:37
سلام عزیزم.ایلیا جونم تولدت مبارک خوشمزه ی من ............ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ
زهره مامان آریان جون
16 بهمن 90 16:56
عزیزم تولد تولد تولدت مبارک شرمنده که تولد گل پسری رو با تاخیر تبریک میگم آخه درگیر مریضی آریان بودم. انشالله دامادش کنید این جیگر خوش تیپ رو
asal mami anita
25 بهمن 90 15:33
ilia jan tavalodet mobarak khaleh jan.mashallah be in agha pesar khoshtip v khoshgel.
لیلا مامان آروین
17 فروردین 91 9:43
ایلیای گلم تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک الهی که 120 ساله بشی گل من