ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

یک شب به یاد ماندنی

1390/6/29 4:08
نویسنده : مامان ایلیا
720 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای گلم امشب من و تو بابایی به همراه خاله و دوست خاله بیرون شام خوردیم.رستوران سنتی قشنگی بود فضای باز فوق العاده قشنگی داشت.خیلی خوش گذشت.تو عزیز مامان هم ماه بودی یه عالمه خندیدی و سر و صدا کردی.فدات بشم مامان که کارکنان اونجا عاشقت شده بودن و یه عالمه بغلت کردن تو عزیز مامان هم مردی کردی و بغل هیچ کسی گریه نکردی.

بعد از یه عالمه تما شا و گشت و گذار دیگه بریم سر اصل مطلب.به قول معروف از هر چه بگذریم سخن دوست (غذا)خوش تر است!خوب ببینم چی میل دارم ؟

 

 پس این غذای من چی شد؟یه کم دیرتر بشه مجبور می شم یه کارایی بکنم!

خوب من که هشدار دادم!دیگه چاره ای جز خوردن منو نیست!خوب شما هم جای من بودید همین کار را می کردید.

آخ جان غذا اومد.این چیه بابایی؟آهان یادم اومد باید غذا را با قاشق و چنگال خورد.مرسی بابایی از یاد آوریتون.

خوب چی بخورم؟آخه یکی نیست به این بابایی بگه با این یه دونه چنگال که نمی شه این همه غذا را خورد.ابابایی همین یه  بار بی خیال چنگال !پیش به سوی ظرف غذا!

ایلیای مامان امشب واقعا پسر گلی بودی.اونجا سوپی که برات پخته بودم را خیلی با مزه خوردی و یه عالمه برای همه خندیدی.فقط یه کم هوا سرد بود.از خدای مهربون می خوام که سرما نخوری و همیشه همیشه شاد و سلامت باشی.

بابایی بابت تمام محبت های تمام نشدنیت ممنون.با وجود تمام خستگی هات بیش از توانت برای ما وقت می ذاری.مرسی بهترین بابای دنیا.دوستون دارم بی نهایت عزیزای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان نريمان
29 شهریور 90 23:08
سلام دوست عزيز اجازه لينك ميفرماييد؟
مامان علي
30 شهریور 90 2:48
نوش جونت خاله . دستپخت ماماني از غذاي رستورانا خوشمزه تره .
محسن نجفی
30 شهریور 90 10:41
دمت گرم ایلیا از الان داری مردونگیت رو ثابت می کنی واقعا که ایول داری
مامان آریان جون
30 شهریور 90 16:32
همیشه به گردش
صفا
30 شهریور 90 19:33
سلام ایلیا جان برات آرزوی موفقیت وکامیابی در همه مراحل زندگی را دارم و امیدوارم همه شبهای زندگیت به یا موندنی باشن
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 3:39
ای جونم....ایلیا خوشگله نمی دونه از کجای ظرف غذا شروع کنه... همش مال تو خاله...به مامانی و بابایی ندی هااااا .... ما هم اپیم خاله...
مامان آرین
2 مهر 90 19:11
سلام دوست خوبم.اول ایلیای ناز خاله رو محکم ببوس که داره دست به غذا میزنه تا از اون خوشمزه ها بخوره.دوم اینکه مرسی عزیزم شما لطف داری منم اگه اجازه بفرمایید وبلاگ گل پسرتونو لینک کنم؟
مامان نريمان
2 مهر 90 20:07
بوس براي عسل خاله
عاشقه تو گلناز
5 مهر 90 9:20
ایلیای نازم , مایه افتخار خاندان موسوی زادگان . می خوام بدونی که خیلی دوست دارم و تو خوشگل ترین فرشته روی زمینی . من الان از اتاق سایت مدرسه دارم برات نظر میزارم . .راستی ایلیا جان اینقدر شکمو نباش دوست دارم
مامان ایلیا
5 مهر 90 11:40
اینم ایلیا کوچولوی منه خیلی نازه قوربونش بشم من. عزیز من معلومه این فرشته زمینی بچه مهربونیه که شب به این قشنگی رو باعث شده نوش جانش
مامی کیانا
5 مهر 90 12:47
ای جونم عجب پسر خوش تیپی من بچه هایی که خوب غذا میخورن خیلی خیلی دوست دارم عاشقتم ایلیای توپولو
مامان نريمان
6 مهر 90 21:42
سلااااااام از عسل خان خبر جديدي در دست نيست منتظريم ها مامان ايليا
مامان آریان جون
7 مهر 90 0:20
مامانی کجایی عکسای جدید از گل پسری بده ما منتظریم
مهسا
7 مهر 90 20:30
نوش جونت عزیزم. خوش به حالت که غذای سالم خوردی.
زهره مامان هلیا
7 مهر 90 21:56
سلام خانومی ماشالله ایلیا خیلی ناز و نمکه خدا حفظش کنه به وب ما هم سربزنید و اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم
مامان علي
8 مهر 90 0:43
بيا ماماني . خبراي خوب و جديد از آقا ايليا بهمون بده.
نيلووو
9 مهر 90 1:39
سلام عزيزم اينجا نظر تاييد شده اي از خودم نميبينم نکنه پستاي ديشب من ثبت نشده لطفا بهم خبر بده يه نامه بلند بالا واست نوشته بودم شايد به خاطر طولاني بودنش ثبت نشده
مامان نوژا
15 آبان 90 9:14
به به پسر کباب خور.حالا با دندون خوردی یا بی دندون؟
سحر وستاره
21 بهمن 91 13:42
دوست داریم ایلیای عزیزم بووووووووووووووووس
سحر وستاره
12 اسفند 91 13:29
سلام عزیز دلم ایلیا جان دلم برات تنگیده ایشالله هرچه زودتر دوباره باهم بریم مسافرت.یادش بخیر شمالی که رفتیم. عاشقتم.