ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

دندان های کوچولوی پسرک مامان

1391/2/14 2:30
نویسنده : مامان ایلیا
734 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرک دوست داشتنی مامان این روزها در جدال با رویش دندون های قشنگشه.شب قبل از در اومدن هر دندون کوچولو و قشنگت خیلی اذیت می شی و مرتب با گریه از خواب بیدار می شی.مامان به فدای چشمای معصومت بشم عزیز دلم.نبینم پسرکم اذیت بشه و درد داشته باشه.کاش مامان جای تو بودم توی تموم اون لحظه هایی که درد داری و اذیت می شی.

اما واست بگم که الان ٧ تا دندون کوچولوی قشنگ و البته بی نهایت تیز و برنده داری.پسر کوچولوی شیطون من بین خودمون باشه انچنان گاز هایی از بازوی مامان گرفتی که بازوی مامانی سیاه شده.بمیرم مامان لثه هات اذیتند و.فدای سرت عزیزم.

...واما تاریخ رویش دندانهای پسر کوچولوی مامان.

Aبالا راست و چپ هم زمان                   ٢٨ آبان

Aپایین سمت راست                           ١ بهمن

Aپایین سمت چپ                              1 بهمن

Bپایین سمت راست                           17 بهمن

Bبالا سمت چپ                                25 بهمن

Bبالا سمت راست                             29 بهمن

Bپایین سمت چپ                               29 اسفند

مامان قربون شیطنت های قشنگت بشه.فدای تو عزیز دلم بشم که دالی  بازی می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سميه( مامان آرين)
23 اسفند 90 17:21
اونطور ميخندي كه آآدم دلش ميخواد بخورتت خاله جون. نبينم درد بكشي عزيزم. اميدوارم زودتر در بيان و راحت بشي. سال نو رو پيشاپيش بهتون تبريك ميگم سال خوبي براتون آرزو ميكنم.
سارا(مامان شهیار)
24 اسفند 90 7:27
من به فدای اون دندونات و خودتو ماشینتو در کل جیگرتو....................شهیارم 2 پایین داره 2 تا بالا .....
زهره مامان آریان جون
24 اسفند 90 23:52
چه خنده های نازی.قربونت برم ادم داش میخواد گازت بگیره برا ایلیا جونم
سارا(مامان شهیار)
28 اسفند 90 15:12
سلام مامان ایلیا گلی...خوبین..اومدم پیشاپیش سال نو رو تبریک بگم و ارزوی سالی پربار داشته باشم...ایلیا جون خیلی دوستت دارم.همینطور مامان مهربونت رو...بوس از طرف من و شهیار
زهره مامان آریان جون
1 فروردین 91 23:51
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
سوگل
4 فروردین 91 0:08
سلام مامان ایلیا عزیز خوبی ؟ من سوگل هستم از کاربران نی نی سایتی سال نو مبارک باشه.عکس سیسمونی گل پسرت رو تو تاپیک سیسمونی دیدم خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه ماشاالله چه پسر نازی داری من عاشق خنده هاش شدم الاهی از طرف من ببوسش. جه مامان خوش سلیقه ای . انشالله به خوشی و شادی ازش استفاده کنه . راستی شرمننده منم میخوام برای پسرم خرید کنم از مدل تخت و کمد ایلیا خیلی خوشم امد ممکنه بگی از کجا گرفتی از کدوم فروشگاه ؟ قیمت هم یادته ؟ لباس های گل پسری هم ماشاالله خیلی نازند مثل خودش از کدوم فروشگاه خرید میکنی ؟
سوگل
5 فروردین 91 15:35
سلام دوست خوبم وای مرسی عزیزم از اینکه به وبلاگ پسملی من سرزدی مرسی دوست گلم خیلی خوشحالم کردی عزیزم دست گلت درد نکنه از اینکه به سوالم جواب دادی مرسی .ایلیا گل رو از طرف من ببوس من عاشق خنده هاش هستم خدا برات حفظش کنه .
سمیه : مامان مسیح مقدس
9 فروردین 91 0:28
سلااااااام خاله جووون....سال نو مبارک ...عید نوروز بر تو گل ناااااز مبارک امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه عزیززززززم و کنار مامان و بابا روزای خوبی رو بگذرونین... سال نوی مامان و بابای مهربون هم مبارک باشه...
همدل..
13 فروردین 91 21:19
بی تو،من با هر برگ پائیزی می افتم.بی تو،من در چنگ طبیعت تنها می خشکم بی تو،من زندگی را،شوق را،بودن را،عشق را،زیبایی را،مهربانی پاک خداوندی رااز یاد می برم بی تو،من در خلوت این صحرا،درغربت این سرزمین،درسکوت این آسمان،درتنهایی این بی کسی،نگهبان سکوتم،حاجب درگه نومیدی،راهب معبد خاموشی،سالک راه فراموشی ها،باغ پژمرده ی پامال زمستانم. درختان هر کدام خاطره ی رنجی،شبح هر صخره،ابلیسی،دیوی،غولی،گنگ وپرکینه فروخفته،کمین کرده مرا بر سر راه،باران زمزمه ی گریه در دل من، بوی پونه،پیک و پیغامی نه برای دل من،بوی خاک،تکرار دعوتی برای خفتن من، شاخه های غبار گرفته،باد خزانی خورده،پوک،همه تلخ ترین یادهای من،تلخ ترین یادگارهای من اند.
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 14:51
سال نو مبارک خاله جون... امیدوارم تعطیلات به شما و مامان و بابا خیلی خیلی خوش گذشته باشه ... و البته بقیه سال رو هم همینطور گل لبخند رو لباتون باشه... ما آپیم با 4 پست جدید مربوط به تعطیلات نوروز... خوشحال میشیم بیایین پیشمون...
لیلا مامان آروین
17 فروردین 91 9:49
سال نو بر تو و خونواده مهربونت مبارک ایلیای ناز و خوردنیم
سارا(مامان شهیار)
19 فروردین 91 17:11
مامان ایلیا کجاااایی؟چرا هیچ خبری نیست؟ایلیا جون خوبه؟دلم تنگ شده هااا..یه عکس خوشمل برامون بذار دیگه...
ilijoon
21 فروردین 91 20:19
چقدر تو نازي جيگر ... قربون خنده هات دوستت دارم:
سمیه
25 فروردین 91 1:56
کجایی فرنوش جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیا یه چیزی بگووووو خب....
سمانه
4 اردیبهشت 91 2:54
ای جونم همه دندوناش منتظر بودن بهمن بیاد بپرن بیرون الهی خاله فدات شه با اون تیپ نازت