ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

مهربون ترین بابای دنیا

1390/11/11 4:22
نویسنده : مامان ایلیا
768 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من امروزصبح بابابایی رفتیم واکسن یک سالگیتو زدیم.امید وارم مشکلی پیش نیاد و تا روزی که قصد داریم جشن تولدتو بگیریم خوب خوب بشی.امروز حال و هوای عجیبی داشتم.ساعت 10 صبح تو عزیز مامان خواب بودی و من پیشت نشسته بودم و صورت اروم و معصومتو نگاه می کردم و به این فکر می کردم که سال گذشته این موقع اتاق عمل بودم .امروز هر لحظه ای می گذشت وقایع سال گذشته پیش چشمام نقش می بست.دیدن صورت کوچولوت توی بیمارستان برای اولین بار.وای خدای من چه حس قشنگی بود.دستای کوچولو و نحیفتو در حالی که چشمام به خاطر بیهوشی سنگین بودند را لمس کردند یه حس عجیبی به داد که تا اون لحظه عمرم تا حالا تجربه اش نکرده بودم.چقدر زود یک سال گذشت و من چقدر خوشبختم به خاطر داشتن تو و بابایی مهربونت.پروردگارا هزاران هزار بار سپاس.

ظهر مادرجان اومد پیشمون.تو که حسابی ذوق زده شده بودی و حسابی شیطنت می کردی.مادر جان ممنون که هر موقع زحمت داریم می یای پیشمون .مرسی فرشته مهربونمون.دوست داریم.

ظهر وقتی بابایی از سر کار برگشت بهش تولدشو تبریک گفتیم.ولی بابایی واقعا سوپرایزم کرد.یه کادو خوشگل بهم دادو گفت این کادوی روزی که مادر شدی.سالگرد مادر شدنت مبارک.نمی دونی اون لحظه چقدر خوشحال شدم.تولد بابایی بود و من باید بهش کادو می دادم ولی بابایی مهربون مثل همیشه سوپرایزم کرد.بهش گفتم من باید بهت کادو بدم گفت تو سال گذشته بهترین کادو را به من دادی.(منظور تو بودی ایلیای گلم).

عزیز دلم دوست دارم همونطور که تولدت بابابایی توی یک روزه.معرفتت ,مهربونیت همه همه شبیه بابایی بشهبابایی با معرفت ترین و مهربون ترین مرد روی زمینه .دوست دارم نگاهت مثل نگاه بابایی مالامال از یه عشق پاک باشه و تموم وجودت مثل بابایی لبریز از مهربونی و عشق و معرفت و مردونگی باشه.

دوستون دارم ...بی نهایت...تاهمیشه...

 

اینم چندتا عکس از ایلیای مامان که خونه مادرجان گرفتم.

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

باران
12 بهمن 90 1:37
مامانش این همه لباس خوشگلو از کجا می خرید میشه به ما هم آدرس بدی البته تو تن ایلیا خوشگل ترند.
مامان سامی
12 بهمن 90 10:23
چه سورپرایزی مبببببببببببببببببببببببارک برای بابا و مامان وایلیای گل
مامان آرين
12 بهمن 90 20:28
دست بابايي مهربون درد نكنه تولدشون رو هم به شما تبريك ميگم الهي كه ساليان سال با هم خوشبخت وشاد زندگي كنيد
سمیه
13 بهمن 90 2:35
الهییییییییییی چه رمانتیکککککککککککک مبارکه سالگرد مادر شدنت عزیزم خب راست گفته بابای ایلیا جون هدیه ازین بهتر دیگه چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستی
13 بهمن 90 20:06
سلام مامانی واقعا گل پسرت خوشگل و با کلاسه و خیلی هم ماشا اله خوش عکس هست
مهنوش
17 بهمن 90 18:14
با عرض سلام. فرنوش عزیز با تمام بامعرفتی هایت !!!! همینکه از دور شاهد خوشحالی وسلامتیتون هستم خدا راشکر می کنم و آرزوی بهترینها را برایت دارم. سلام دوست 16 سالت را به ایلیای 1 ساله و جناب دکتر عزیز برسان.
سمیه : مامان مسیح مقدس
19 بهمن 90 1:31
سلام خانومی...خوبین ؟ ایلیا جونم چطوره ؟ ماشالله بزرگ و آقا شده... به به چه بابای مهربونی....چه مامان قدر شناسی... انشاالله همیشه خوشبخت و شاد باشین ایلیا جون تولدت مبارک خاله
مامان آريا
20 بهمن 90 10:41
تولد گل پسر با تاخير مبارک اميدوارم تولد 120 سالگيشو بگيرين چه کار قشنگي کرده باباي ايليا جون خوشبخت و شاد باشين
زهره مامان آریان جون
20 بهمن 90 23:44
چه جالب تولد پدر و پسر تو یه روزه.خدا هر دوشون رو براتون نگه داره.
صفا
24 بهمن 90 20:07
سلام به مامان وبابای ایلیای عزیزم تولد ایلیاجان رو با هزار هزار گل سرخ بهتون تبریک میگم به امید شادی روز افزون شما عزیزان راستی از جانب خودم ومادرم بسیار تشکر میکنم از شماخانم دکتر وجناب آقای دکتر یکدنیا ممنونم بابت زحمتاتون مادرم هم تولد ایلیاجان روتبریک میگن وتشکر ویژه دارن از شما وآقای دکتر
لیلا مامان آروین
17 فروردین 91 9:46
عزیزم دلم با این لباسهات خیلی خیلی ناز شدی تولد بابایی هم مبارک
ilijoon
26 فروردین 91 19:11
عزيزم تريپت عشق است چرا منو تولينك دوستات نذاشتي