ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

سومین دندان ایلیای من

1390/11/2 4:43
نویسنده : مامان ایلیا
620 بازدید
اشتراک گذاری

90/11/1 بودکه سومین دندون خوشگل و کوچولوی عزیزدلم در امد. مامان به قربون اون دندونهای کوچولوو نازت بره عزیز دلم.پسر کوچولوی مامان این روزها بی نهایت شیطون و بازیگوش شده و چند وقتی هست که شب ها دیر وقت می خوابه و مدام در حال بازیگوشی و کنجکاوی و شیطنته.عزیز دلم مامان فدای این شیطنتهای شیرینت بشه.

چند روز پیش با همدیگه رفتیم حمام و بعد از خشک کردن و لباس پوشیدن تو برای یه لحظه رفتم داخل حمام که اب وانتو خالی کنم که توی یک لحظه نمی دونم چه شکلی با سرعت نور خودتو به حمام رسوندی و چهار دست و پا و در حالی که ابو ابو می گفتی اومدی وسط حمام.فکر کن به قیافه اون لحظه مامان و به نگاه پر از شیطنتت .مامان به قربون اون چشمای نازتو و صدای قشنگت بره.سرما نخوری عزیز دلم. و اون روز پروسه لباس پوشیدن ایلیا من بعد از حمام دوبار تکرار شد.

پیش به سوی اویز تخت!!!!

از اویز کندن خسته شدم.یکم استراحت....

و در نهایت این هم ایلیای سه دندونی مامان و البه خسته و خواب الود.ولی گفته باشم با اینکه خوابم می یاد من نمی خوابما!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا(مامان شهیار)
3 بهمن 90 14:13
وااااااااای چه پسملی چه عسلی.....چه خوشمزه ای.....خداجان...ماشاا.. . مبارک باشه....مامانی چرا اینقدر دیر اپ میکنی.من همیشه میام ولی پست جدید نمیبینم و میرم...بووووووس ایلیا جونیییییی
سميه(مامان آرين)
3 بهمن 90 14:43
سلام عزيز خاله مبارك باشه اميدوارم هميشه همينطور از صميم قلبت بخندي
golnaz
4 بهمن 90 4:33
salam eshgh man khoofi ? delam barat yezare shode . man alan az phuket barat peigham mizaram . kooshooloo khan delam barat ye fesghel shode .
مامان علي
5 بهمن 90 0:54
آفرين به گل پسر كه انقدر عاشق حمامه .
لیلا (مامان آروین )
5 بهمن 90 14:40
ای جانم خاله قربون تو با اون سه تا دندونات برم عسلم خوشگلم
مامان کیارش
6 بهمن 90 11:07
مبارکه.
مامان آريا
6 بهمن 90 18:26
دندوناي جديدت مبارک عزيزم معلومه مامان باذوقي داري چه عکساي خوشگلي ازت ميگره با اجازه لينکتون کردم
زهره مامان آریان جون
9 بهمن 90 0:18
دندون جدیدت مبارکه خاله ماشالله روز به روز خوشکل تر می شه گل پسری.مامانی براش اسپند دود کن
مامی کیانا
9 بهمن 90 15:55
دندون جدید و تیزت مبارک خاله جون عزیزم خیلی خوش عکسی توی همه عکسهات خوشگل و ناز افتادی
مامان کیارش
11 بهمن 90 1:10
یکسالگیت مبارک خاله ایشالا 100 ساله بشی