ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

اولین محرم ایلیای من

1390/9/22 2:56
نویسنده : مامان ایلیا
691 بازدید
اشتراک گذاری

محرم امسال حس عجیبی توی دلم خونه کرده بود .با دیدن عکسها و پوستر های عزاداری و صدای نوحه ناخودآگاه هجوم اشک را توی چشمهایم حس می کردم.لحظه پر پر شدن علی اصغر پیش چشمانم بود و بغض هم خانه بود با نگاه پر از غصه ام.چه کشیده است رباب...

ایلیای من امسال تاب نگاه کردن به چشمان مادر را هم نداشتم.صبوریت را به قربان مادرم.عزیزتر از جانم.من پیش مرگ نگاه آرامت.چشمانت به دنبال سفر کرده است خوب می دانم.جای خالیش به آتش می کشد دلهایمان را.او از آن زمین نبود. آسمانیم سفرت بخیر عزیز من.

اینم چندتا عکس از ایلیای مامان که همراه بابایی صبح تاسوعا از پسرکم گرفتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی کیانا
23 آذر 90 9:52
سلام عزیزم عزاداریهاتون قبول هلیا جون چطوره؟
مامی کیانا
23 آذر 90 9:56
سلام عزیزم کامنت قبلی رو اشتباه فرستادم عزاداریهاتون قبول باشه ماشالا هزار ماشالا این پسر ناز دل منو برده قربوونت برم جای من یک بوس آبدار بزار روی اون لپهای توپولش
مامان علي
24 آذر 90 0:12
فدات بشم سيدكوچولو مارو هم دعا كن.
سمانه
25 آذر 90 1:08
الهی چه پسر نازی!!! واسش اسفند دود کن مامانی. به وب ما هم سر بزنید.
لیلا (مامان آروین )
25 آذر 90 8:10
ایلیا جونم تو این لباسهات چه خوشگل شدی خاله حضرت علی اصغر پشت و پناهت
سارا(مامان شهیار)
26 آذر 90 0:45
الهی من فدای این پسمل خوشکل بشم.تو این لباسا ماه تر شدی.عزاداریات قبول قند عسل
مامان کیارش
28 آذر 90 10:59
ماشالا ایلیا جان چقدر ناز شدی خاله ...
مامان آرین
28 آذر 90 16:31
سلام عزیزم عزاداریتون قبول باشه.ایلیا....خاله فدات بشم که اولین محرمت بوده وچه چهره معصومانه ای داری؟سید کوچولو....عزیز دلم....
باران
3 دی 90 1:41
ایلیا جان من به فدای تو ،هزاران ماشاءالله به تو چقدر تو قند و عسلی .سیدی من عزاداریت قبول حق باشه. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
جغله کوچولو
4 دی 90 1:48
سلام چه وبلاگ خوب و قشنگی دارید تبریک میگم. خوشحال میشم به وبلاگ من هم تشریف بیارین .در ضمن یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ... www.jegheleh.niniweblog.com