ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

عزیز مامان هفت ماهگیت مبارک

1391/8/28 16:25
نویسنده : مامان ایلیا
568 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من هفت ماهه که پیشم اومدی هفت ماهه که با هم دیگه خندیدیم گریه کردیم لحظه هارا با هم دیگه نفس کشیدیم .اومدی و با اومدنت روزای قشنگی را به زندگیم هدیه کردی اومدی و شدی همه چیز مامان اومدی و شدی قشنگی تموم لحظه های مامان.اومدی و وجود دوست داشتنیت مرهمی شد برای غصه دلهای ما.اومدی و با خنده هات برق شادی را مهمون نگاه هامون کردی.پسر گلم توی نگاهت آبی آسمون جاریه پاک ساده و بی آلایش اون دستای کوچیکت گرمی و مهربونی آفتاب آسمون را داره و عطر تنت بوی بهشت می ده عزیز مامان.اومدی و با اومدنت مامان دوباره طعم عشق را چشید اومدی و لحظه هام پر شدن از تو از عطر قداست نفس هات و من لایق نفس کشیدن هوایی شدم که نبض نفسهات در اون جاریه اومدی و نام مادر را به وجود من بخشیدی که ای کاش لایق این نام پر تقدس باشم اومدی من دوباره عاشق شدم دلتنگت می شم ایلیای من اون زمان که خواب مهمون چشماته و تمام وجودم از گریه هات به درد می یاد و  خنده هات اشتیاق بودن را بهمون ارزونی می کنه.

ایلیای من

به هستی ام قسم که هستی ام توی

آرام مهربان من هستی ببخش به من,به هستی ام

تو ناجی نگاه من از تمام غصه ها

آغوش من بی تاب آغوش امن توست

هستی ام    آرامشم   آسایشم   دلگرمیم

دیوانه وار عاشقم تو را...

بار الهی بر وجودم منت نهادی و فرشته کوچکت را به من بخشیدی.تو را سپاس هزاران هزار بار سپاس...و من هنوز محتاج بخشش بی پایان توام به وجودم ببخش لیاقت بودن در کنار فرشته ات را و خو دنگهداروجود پاکش باش که من بی لطف بی انتهایت هیچم.آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریا
9 شهریور 90 3:53
...................|/ ...................|_/ ....... سلام دوست عزيز ........ ...................|__/ ...................|___/ ...................|____/ ...................|_____/ ...................|______/ ......... _____|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*• ~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... دوست عزیز عیدتون مبارک نمازو روزه هاتون قبول
rana
9 شهریور 90 16:01
سلام خانم دکتر
امیدوارم که حالتون خوب باشه
عیدتون مبارک
فداشم بشم.ان شاء الله 1000 سالگیش


ممنون که به ما سر زدید.عید شما هم مبارک.
مامان علي
9 شهریور 90 19:30
عزيزم هفت ماهگيت مبارك . ايشاءا... 120 ساله بشي زير سايه پدر و مادر خوب و مهربونت.
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 21:20
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ عیدتون مبارک
مامان آریان جون
11 شهریور 90 0:02
سلام جیگر خاله.هفت ماهگیت مبارک.الهی 70 سالگیتو جشن بگیرین.
نيلووو
12 شهریور 90 2:32
عزيزم ممنونم از تبريك هفت ماهگي كه براي سام نوشتي هفت ماهگي ايلياي گل هم مبارك... اميدوارم زير سايه شما و پدرش هميشه صحيح و سلامت و موفق باشه عزيزم من هم فروكيدز به سام ميدم ولي گفتي 27 قطره من يه كم به شنيده هام شك كردم يعني شايد دكتر منم گفته 27 قطره من 7 قطره شنيدم نميدونم ... شنبه سام وقت دكتر داره حتما اينو ميپرسم در ضمن همه قطره هاي آهن واسه دندون و سفيدي اون ضرر دارن مگر اينكه حتما بعدش به بچه ها آب بديم بخورن و در نهايت اينكه خيلي دوستون دارم
مامان آرین
13 شهریور 90 4:52
پسر قشنگم 7 ماهگیت مبارک ایشااله 70 ساله بشی و زیر سایه پدر و مادرت زندگی خوب و خوشی داشته باشی.خواهش میکنم عزیزم مهندسی شبکه خوندم(IT) دانشگاه غیرانتفاعی. اگه اشتباه نکنم شما هم باید دندونپزشک باشین درسته؟راستی میتونم بپرسم شما از کدوم شهر هستین؟ ببخشید اگه دوست داشتین جواب بدین؟ ایلیا جونو حتما ببوسین
شیرین
22 شهریور 90 20:40
الهی دورت بگردم که اینقدقشنگ میخندی... همیشه عاشقتم خوشگلکم میبووووووووووووووسمت هم خودتو هم مامان مهربونتو