ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

آرام جانم بی تابی چرا؟

1390/4/30 0:51
نویسنده : مامان ایلیا
566 بازدید
اشتراک گذاری

آرام جان من بی تابی چرا؟

بی تای لحظه های من بی تابم از بی تابیت

من پیش مرگ آن نگاه پاک تو

گریه چرا؟

نگاه پر التماس من

دلبسته است به چشمان پر ز خنده ات

دلبسته است به نگاه پاک و خنده های کودکانه ات

شیرین دلارام لحظه لحظه های من   

گریه چرا؟

مهمان لبان کوچکت

خنده های ناز کودکانه ات

من همدم تمام لحظه های بی قراریت

نگاه خالی از شادی چرا؟

من به قربان نگاه بی تاب و بی قرار تو

ناآرامی چرا؟

آسوده باش

تمام هستی ام

آرام و خالی از تمام گریه ها

به آسمان هستی ام بخند

جانم به قربان چشمان بی قرار تو

مهتاب شبهای پر ز غصه ام تویی

آرام جان من گریه نکن

بی تای لحظه های من بی تابم از بی تابیت...

 

 

 

 

 

   

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   این هفته  تو کوچولوی ناز مامان مثل همیشه آروم نبودی.نمی دونم چرا؟ولی باور کن که مامانی خیلی واست ناراحت می شدم وقتی گریه می کردی.موقعی که خوابت می برد یه عالمه نگات می کردم .نمی دونی چقدر پاک و ناز و معصومی.فرشته ای مامان.فرشته.

بار الهی

تو خود خالقش هستی

تو خود نیز حافظش باش

که او به تمام زندگیم رنگ تازه ای بخشیده است.(آمین)

تو را سپاس...هزاران بار سپاس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ايليا
31 تیر 90 13:13
قربون خواهر ناز خودم برم كه اين قدر مهربون و با احساسه