ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

عیدت مبارک سید کوچولوی مامان

1390/8/24 21:24
نویسنده : مامان ایلیا
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

  عزیزمامان فردا عید غدیره.به قول بابایی عید ماهاست دیگه.آخه تو و بابایی سید هستین و من چقدر خوشبختم که شما دو تا عزیز را در کنارم دارم.مامانی باور کن هر دو تونو دیوانه وار دوست دارم ولحظه لحظه خدای مهربون را به خاطر مهربونی هاش شکر می کنم.هر چند سرنوشت مامان و خاله و مادر طوری رقم خورد که همیشه همیشه یه گوشه دلمون دلتنگ یه عزیز آسمونی باشه و یه غم سنگین مهمون همیشگی دلهامون ولی باز هم خدای مهربون را به خاطر تموم مهربونی هاش شاکرم و مثل همیشه سلامتی و خوشحالی تو عزیز مامان را از اون بهترین می خوام.

امشب بابایی یه شاخه گل مریم به تو سید کوچولوی خودمون عیدی داد و یه گل رز خوشگل هم به مامانی .مرسی بابایی تو مهربون ترین مرد روی زمینی.دوست داریم بی نهایت.بابایی می گفت گل فروش ربان سبز نداشت این روبان را گرفتم برای پسر کوچولوی خودم.امان از دست این بابایی شیطون.قربونت برم که مامان ربان پیچت کرده.خوب تو گل منی دیگه.

 (مامانی عیدی را که نمی خورند.بده به مامان .آفرین پسر گلم.خوب سید ایلیای گلم چی می خواد عیدی بده به مامان.باشه عزیز دلم عصبانی نشو.عیدی نمی خوام عزیز خودم.)

عزیز مامان اینو بدون که وجود مهربونت نگاه معصومانه ات که بیشتر وقتا هم خونه می شه با یه شیطنت دوست داشتنی و خنده های شیرینت بهترین عیدی برای مامان.بابایی وسید ایلیای من دوستون دارم بی نهایت...تا همیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله ایلیا
24 آبان 90 21:23
سلام سید کوچولوی خودم. نازنینم،همه امیدم،عزیز دلم عیدت مبارک.
مامان آریان جون
24 آبان 90 22:14
سید کوچولوی ناناز خاله خودت گلی.گل رو که نمی خورن. راستی چه موهای باحالی داری.خاله قربونت شه خوشکل خودم
مامان علي
25 آبان 90 2:05
عيدت مبارك خاله جون . ما رو هم دعا كن سيد كوچولو.
مامی کیانا
25 آبان 90 12:44
ای جونم سید کوچولوی خاله از راه دور اوووومممممممم میبوسمت عیدت مبارک پس من و ایلیا یک جورایی دخترعمو و پسرعمو میشیم!!! مامان ایلیا خوشبحالتون که تو روز عید دوتا سید کنارتون هستن میدونی که تو روز عید غدیر بوسیدن سیدها خیلی ثواب داره امیدوارم حسابی ثواب کرده باشی راستی واسه عزیزی که از دستش دادید طلب آمرزش میکنم ایشالا تو روز عزیز عید روحشون قرین رحمت الهی قرار بگیره
سمیه مامان رها
2 آذر 90 1:53
سلام ...هرچند دیر شده اما عیدت مبارک کوچولوی خاله... اومدم به مامانت بگم که بی اجازت لینکتون کردم تا سریع تر پیدات کنم واینقدر دیر عیدتو تبریک نگم عسلیییییییییییییییی
گلناز
2 آذر 90 9:24
سلام اقا سید جیگر خیلی نازی گلم تو که همیشه داری مامان و بابای گلتو می بینی چرا دیگه به گلای دیگه نگاه میکنی . زندایی جونم بدون اون فرشته هنوزم تو قلبمها زندست و هیچ وقت فراموشش نمیکنیم . مطمئنم ایلیا مایه افتخار همگیمون میشه حتی اون فرشته مهربون
گلناز
2 آذر 90 9:24
سلام اقا سید جیگر خیلی نازی گلم تو که همیشه داری مامان و بابای گلتو می بینی چرا دیگه به گلای دیگه نگاه میکنی . زندایی جونم بدون اون فرشته هنوزم تو قلبمها زندست و هیچ وقت فراموشش نمیکنیم . مطمئنم ایلیا مایه افتخار همگیمون میشه حتی اون فرشته مهربون
مامان نفس طلایی
2 آذر 90 18:34
سلام سید کوچولو عیدت مبارک نازی
مامان آرين
3 آذر 90 11:39
سلام ايليا جون عيدت مبارك خاله... ببخشيد كه كمي ديره... مامان ايليا به ارين هم سري بزن خوشحال ميشه پسرم.
مامان رويين
5 آذر 90 14:47
اي جوووووووووووووون آقا سيد كوچك عيد مبارك ماماني اسفند براش دود كن بدجوري دلبري ميكنه
مامان آرین
7 آذر 90 3:38
ایلیا جونم عیدت مبارک قشنگ خاله.منو ببخش که دیر خدمت رسیدم و دیر بهت تبریک گفتم. ماشااله... هزار اله اکبر ...ایشااله از چشم بد دور باشی عشقم.ممنون از پیام تبریکتون دوست عزیز