ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

تولدی در آسمان

1390/5/24 22:01
نویسنده : مامان ایلیا
628 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من امروز توی آسمونا پیش اون خدای مهربون جشن تولدی برپاست.امروز روز تولد فرشته ای که دیگه روی زمین نیست دیگه پیش ما نیست تا به مادر به من به خاله دلداری بده بهمون بگه که پیش تموم این بدیها فقط فقط آروم باشید بهمون بگه که ما همدیگه را داریم پس بیایید به دروغ ها و چند رنگی ها فکر نکنیم.اون دیگه پیش ما نیست تانگاه مهربون و آرومش مرهمی باشه برای دلشوره ها و دغدغه های دلهامون.اون خدای آسمون ها خوب می دونست که غصه های دلش داره می ره به سمت بی نهایت برای همین فرشته مهربونشو که واقعا دوسش داشت توی اوج جوونیش پیش خودش برد تا دل پاک و نگاه معصومش دور بشه از تموم دغدغه های این دنیا و حالا امروز روز تولد اون فرشته آسمونیه ولی اون پیش ما نیست تا ببوسیمشو تولدشو تبریک بگیم....ولی ایلیای گلم من توی تموم لحظه هام حضور اون نگاه مهربونشو با تموم وجودم حس می کنم پس بیا با هم بهش بگیم عزیز مهربون ما تولدت مبارک.

امروز در آسمون ها جشن تولدی بر پاست...عزیز آسمانی تولدت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ایلیا
26 مرداد 90 17:35
نازنین من... مایه آرامش وجود من... خوب من... قهرمان روزگار هستی ام... همدم لحظه لحظه روزهای بی قراریم.. سالروزپا نهادنت به دنیایی که چه زیبا وداعش گفتی مبارک
مامان آرین
3 شهریور 90 2:05
سلام ببخشید من این مطلب شمارو چندبار خوندم ولی متوجه نشدم چه کسی الان پیش شما نیست؟