ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

اولین مسافرت ایلیا کوچولو

1390/5/4 4:17
نویسنده : مامان ایلیا
920 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 7 خرداد بود راهی تهران شدیم.آخه تولد گلناز دختر عمه ات بودو گلناز خیلی دوست داشت که ما حتما واسه تولدش باشیم.دختر فوق العاده مهربون و دوست داشتنیه.و این اولین مسافرت تو کوچولوی نازم بو د.مامانی خیلی دلهره داشت.ولی تو ماه بودی گل بودی پسر خیلی خیلی خوبی بودی.تو مسیر شیر میخوردی و تو بغل مامانی خواب بودی خونه عمه هم گل بودی.قربونت برم عزیز دلم.

چهارشنبه عصر با گلناز و بابایی رفتیم خیابون بهار و یه عالمه لباس واست خریدیم.بابایی خیلی ماه همش می گفت هرچی دوست داری بردار شک نکن.واسه خرید سیسمونی بابایی و مادر و خاله اومده بودن بهار ولی من و تو نه.تو پسر گلم کلی کالسکه سواری کردی.فقط مامانی چون تو خیابون بودیم نتونستم شیر خودمو بهت بدم و شیر خشک بهت دادم.تو کوچولوی نازم شب دلدرد گرفتی و یه کم گریه کردی و خیلی معصومانه خوابت برد.بابایی یه عالمه گشته بود تا شربت هرباکر واست پیدا کرده بود اونم نصف شب.مرسی بابایی آخه تو چقدر ماهی.

شب تولد کولاک کردی.حسابی با بابایی رقصیدی.همه قربون صدقه ات می رفتن.تازه تو اون سروصدااصلا گریه نکردی ماه بودی مامان ماه.فدات بشم عزیزدلم.

 

       

اینم تیپ پسرم واسه تولد.به قول بابایی عاشقای تو هزار هزار...چه کنم به کار روزگار...جالب اینکه وقتی بابایی این شعر را واست می خونه کلی واسه بابایی می خندی.خیلی هااونجا عاشق کفشات شده بودن.قربون پاهای کوچولوت برم.همه زندگی منی مامانی.چشمات کف پاهات عزیز دلم.

دیوانه وار دوستون دارم.خدایا هزار هزار بارمهربانیت را شکر.سلامتی و شادی عزیزانم را از تو می خواهم که تو بی نهایت مهربانی.عظمتت مهربانیت بخشندگیت را سپاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ايليا
14 تیر 90 12:12
الهي فدات بشم خاله. الان پيشتون نيستم.اومدم يه سري به وبلاگ ايلياي نازم بزنم.الان عكس هاي خوشگلتو ديدم. خيلي دلم واست تنگ شده عزيز دلم. اجازه ميديد منم يكي از عاشقاي شما باشم؟ دوست دارم خيلي خيلي خيلي...........
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
14 تیر 90 18:41
سلام عزیزم.ممنونم که به ما سر زدید. من لیسانس باستان شناسی دارم.شما هم خیلی قشنگ و پر احساس مینویسید. راستی میتونم کنجکاوی کنم و بپرسم کجا زندگی میکنید؟ ایلیا کوچولو ماشاا... خیلی خوش تیپه ببوسیدش به ما هم سر بزنید
HAMSAREAZIZAT GOLNAZ
10 مرداد 90 18:16
salam ilia kooshooloo khoofi ? khili mahi nafasam. nmidooni shab tavalodam che ghad naz shode boodi . aine ye tike mah. omidvaram 1000 sal zire saye pedar o madaret bekoobi zendgi koni ? dooset daram golam
سارا
20 مهر 90 14:12
سلام ایلیای نازنین

من خیلی خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم

ماشا الله خیلی ماهی.خدا حفظت کنه عزیزم

منم یه نی نی 13 هفته ای تو دلمه.

دعا کن صحیح و سالم بیاد تو بغلم.

بازم بهت شر میزنم گلم.میبوسمت


ممنون سارا جان که به ما سر زدی عزیزم.امیدوارم هر چه زودتر نی نی خوشگلتو توی بغل بگیری.عزیزم امیدوارم این دوران شیرین و البته پر استرس را بدون هیچ مشکلی به سر انجام برسونی عزیزم.قدرلحظه هایی که نینی نازت تکون می خوره را بدون که بعد ها دلت برای اون لحظه ها تنگ می شه.