ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

یازده ماهگیت مبارک ایلیای من

1390/10/12 3:21
نویسنده : مامان ایلیا
550 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها پسرکی را عاشقم که آمدنش شروعی دوباره بود برای تمامی باورهایم.پسرکی که با آمدنش لحظه لحظه هایم را بارور کرد از عشقی زلال و شوری بی انتها.ومن به نهایت عشق قدم گذاشتم به یمن نگاه پاک و معصومانه اش.این روزهاعجیب عاشقم.در امتداد نگاهم چشمان پاک اوست که رقص آبی آسمان را در آن نظاره گرم.امید تمام لحظه های من,قداست چشمهایت را به قربان.این روزها عجیب عاشقم تورا و به یمن بودن تو و این لحظه های پر زعشق حضور پاکترین لحظه ها را به تماشا نشسته ام.این روزها دستانم را به دستان کوچکت می سپارم و تو چه کودکانه و بی ادعا روانه می کنی به دستانم تمامیت آرامش را و من در میان گرمی دستان مهربان تو می رسم به حضورعشق, عشقی ستودنی.در هوای تو در کنار تو ودر حضور تو بدون باج دادن به زمین و آسمان هوا را مزه مزه می کنم.وچه طعمی می دهد مزه مزه کردن لحظه هایی پر زعشق.و چه حس ستودنی است مرور لحظه لحظه های با توبودن.یازده ماه عاشقیت را با تمام وجود لمس کردن منتی است که بهترین آسمان بر من نهاد.و به برکت دستان مهربان اوست که من این روزها عجیب عاشقم تورا.

اینبار تو به مادر بگو عزیزکم

یازده ماه عاشقیتت مبارک مادرم.

 

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نيلووو
12 دی 90 3:40
يازده ماه عاشقي مامان فرنوش و ايليا پسر مبارک باااااااااااااااااااااااااااااااد... فرنوش نميدوني چقدر دلم گرفته هنوز چيزي نگذشته دلم واسه نوزادي سام تنگ شده ، مطمئنم که خيلي خيلي زود هم دلم واسه شيطنتاي الانش تنگ ميشه خيلي داره زود ميگذره نه ؟ چشم رو هم گذاشتيم يازده ماه شد ماه ديگه تولدشونه خداي من ... به قول استاد : وايسا دنيا من ميخوام پياده شم ...
مامان و بابای سپیده
12 دی 90 4:26
مبارک باشه آقا خوشتیپه داری برای خودت مرد میشیههههههههههههههههاراستی چه اتاق قشنگی داری آفرین به سلیقه مامان وباباخوشحال میشم منم در جمع دوستانتان باشم حتما سر بزنید
مامان کیارش
12 دی 90 12:37
مبارکه
لیلا (مامان آروین )
13 دی 90 1:14
ایلیای نازم تولدت مبارک الهی که 120 ساله بشی عسلمایلیای عزیزم چقدر ماه شدی
باران
13 دی 90 1:56
گل قشنگم 11ماهگیت مبارک انشاءالله11111111111111جشن بگیری
هزارتا بوسسسسسسسسسسسس[

ممنون عزیزم که به ما سرزدید.خلی دوست داشتم به وبتون سر بزنم ولی متاسفانه ادرستونو نداشتم.
ASIs
13 دی 90 15:14
Fad ash
سارا(مامان شهیار)
13 دی 90 19:30
الهی من فدای اون چشمای خوشگلت بشم...هر چی بزرگتر میشی خوشمزه تر میشی...11 ماهگیت مبارک نفس... اسفند دونه دونه اسفند 33 دونه....کور بشه چشم حسود و بخیل و بیگووونه
ملی
14 دی 90 23:05
عزیزم چه نازی گل پسر ماشالا به اون چشمای نازت خدا حفظت کنه بوس
مامان علي
15 دی 90 13:12
يازده ماهگيت مبارك عزيزم. ماماني واسش اسفند دود كن.
مامی کیانا
21 دی 90 19:37
چه عکسهای ناز و خوشگلی آفرین به سلیقه مامان گل که چقدر با سلیقه ست راستی اومدیم اتاقت هم دیدیم خیلی خیلی خوشگل بود حریف کیانانشدم اون حلزون خوشگله بود!!! کیانا با خودش آورد خونه چند روزی باهاش بازی میکنه و دوباره پسش میاره شوخی کردم خیلی نازه البته نه بیشتر از ایلیا راستی میبینم کم کم داری به تولدت نزدیک میشی مامان خوش سلیقه حتما کلی برنامه داره؟؟؟
مامان بهراد
22 تیر 91 2:21
وای هزار ماشاالله من که عاشقش شدم با اجازتون من لینکتون کردم تا دوستای خوبی برای هم باشیم