ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

ده ماهگیت مبارک ایلیای من

1390/11/29 4:08
نویسنده : مامان ایلیا
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهاخانه پر می شود از صدای خنده های او ومن عجیب احساس می کنم طعم خوشبختی را.باور نکردنی است انگار همین دیروز بود پسرک کوچک من در دستگاه زیر نور دوست نداشتنی مهتابی ها آرام خوابیده بود و اشک های بی امان من بدرقه گر تلخی آن لحظه ها بود.هر آنچه بود گذشت و اینک این ایلیای من است که جای جای خانه را سرک می کشدو با صدای شیرین کودکانه اش لحظه هایم را پر می کند از عشق از شور و شوق بودن ,بودن وعشق را مزه مزه کردن.عطر نفس هایش چهاردیواری خانه را تقدسی بخشیده است ستودنی.این روز ها با توام ایلیای من و لحظه هایم بارور عشقی است وصف ناشدنی شوری است بی انتها و بودنی است به دور از تمام غصه ها.

قصه روزهای من و پسرک قدم گذاشت به دهمین ماه و من هر لحظه شاکرم مهربانی و عظمت آن بهترین را .پروردگارا تو را سپاس.هزاران بار سپاس.

دیوانه وار تو را عاشقم عزیزکم.ده ماهگیت مبارک ایلیای من.

 

 

چقدر اینی که این جاست شکل منه!چه چیزایی آدم می بینه!

مامانی مجددا دارم خسته می شم.گفته باشم.

 مرسی مامانی تبریک گفتید دیگه.چقدر از من عکس می گیرید.دیگه دارم عصبانی می شم!این کروات را هم که هر چی می کشم از دستش راحت نمی شم!خوبه اساسی از خجالتش در بیام!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

گلناز
12 آذر 90 12:51
سلام جیگره من خوبی ؟ خیلی خوشگل شدیا نازه من . امشب دارم میام اونجا تا یه لقمه چربو نرمت کنم .
مامان آریان جون
16 آذر 90 1:21
ده ماهگیت مبارک خوشکله. چه باحال به خورش خیره شده.خاله بچه تو اینه خیلی نازه مگه نه؟؟؟؟
نيلووو
16 آذر 90 2:11
وااااااااااااااي خداي من بازم تو با اين تيپت دلبري کردي که ... اگه ببينمت يه گاز تپل ازت ميگيرم تا ديگه اين لباسا و (دستبنداي) خوشملو ناز و نپوشي ... ده ماهگيتم از صميم قلب تبريک ميگم عشق من ايشالا صد سالگيت عزيزم
مامی کیانا
16 آذر 90 12:15
che maman ba saligheie kheili axat hanarie !!! hamintor neveshtehat ham kheili zibast ishala hamishe dar kenar ham salem shad khosh bashid
صفا
17 آذر 90 12:36
سلام به ايلياي مهرون وناز وخوشگل عزيز دلم ده ماهگيت رو با صميمانه ترين احترامات بهت تبريك ميگم
مامی آیداツ
18 آذر 90 5:51
یه عدد سنیور خوش تیپ حال کردم بووووووووووس
لیلا (مامان آروین )
18 آذر 90 19:25
کلوچه عسلیم ده ماهگیت مبارک
سارا(مامان شهیار)
20 آذر 90 11:47
ای جان....دلم می خواد یه بوس گنده از لپای نازت کنم...خیلی جیگری.بخولمت
سامي
21 آذر 90 8:07
سلام عزيز دلم 100 بوس براي ايليا ناز منم پسري دارم 8 ماهشه اسمش هم ايليا حالا هر پسري كه اسمش ايليا باشه احساس نزديكي ميكنم بهش و از ته دل دوسش دارم عزيزم فداي همه ايلياهاي دنيا بشم
سامي
21 آذر 90 8:13
خيلي دوست دارم بيشتر با هم آشنا بشيم عزيزم و پسرامون باهم دوست بشن شما مايلي ؟ كدوم شهري ؟ من تو ني ني سايتم
مامان نفس طلایی
10 دی 90 11:57
عزیزم خیلی زیبا براش نوشتی ده ماهگی البته با تاخیر مبارک