ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/2/30 2:28
نویسنده : مامان ایلیا
6,112 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 3 شهریور سومین سالگرد ازدواج مامان و بابا بود و 10 شهریور هم ششمین سالگرد عقد مامانی و بابایی. از چند روز قبل با خاله هماهنگ کرده بودیم که چهارشنبه شب خاله از طرف مامانی یه کیک کوچولو سفارش بده و عصر با خاله بریم بیرون تا کادو برای بابایی بخریم.ولی دقیقا همون روز تو عزیز مامان تب کردی و راهی مطب دکترت شدیم و من و تو نتونستیم بیرون بریم.

ایلیای من بابایی بهترین مرد روی زمینه...و من هر روز آرزو می کنم که همونطور که ظاهرت شبیه بابایی اخلاقت معرفتت مهربونیت همه همه شبیه بابایی بشه که دیگه اونوقت تو می شی یکی از بهترین آدمای دنیا و من می شم خوشبخت ترین مامان دنیا.

از همون ترم های اول دانشگاه بی خبر از اینکه سرنوشت من و بابایی به هم گره خورده عجیب عاشق متانت و خوبیهای تمام نشدنی بابایی شدم و حالا بعد از 12 سال هر لحظه بیشتر از لحظه قبل عشق را توی وجودم احساس می کنم عشق به او به مهربونیش به نگاه مردونه و دل پاکش.

همسرم...یگانه مرد پر مروت زمین...تا به امروز تمام بهانه هایم را روانه کرده ام به وجود پر از عظمتت.ولی مهربانم بدان که مهر بیش از حدم به توست که به من قدرت این جسارت را می دهد که تمام قصه های پر غصه ام را را در گوش یکتا مرد هستیم زمزمه کنم.می ستایمت مهربانم که آرام و صبور آرامش را مهمان وجود نا آرامم می کنی.

عزیزنازنینم ببخش تمام نغمه های پر بهانه ام را.بسپار به دستان من دستانت را که من با تو من خواهم بود و بی تو نیست خواهم شد.خالصانه می گویم وجود لبریز از مردانگی ات مهربانیت شکوه باورهایت گرمی نگاهت ستودنی است.عزیزتر از جان من مرد هستی ام بمان من به تو سایه بان تمام دلتنگی هایم گره خورده ام.

ایلیای من این اولین سالگرد ازدواج من و بابایی بود که تو فرشته کوچولوی عزیزتر از جان ما پیشمون بودی ولی مامان به قربان چشمای نازت برم که تب داشتی و توی اون نگاه قشنگت شیطنت همیشگی نبود ولی عزیز نازنینم اینو بدون که با اومدنت به سکوت لحظه های من شوق بودن و نفس کشیدن دوباره را بخشیدی.دلگرمی مامان بی نهایت دوست دارم .

اینم یه عکس از تو پسر گل مامان فقط برای اینکه کیک سالگرد ازدواج مامان بابا با عزیز دلم ست باشه.قربون پسرم که موبایل مامان را زیر دستات قایم کردی.علاقه ای بس عجیب به موبایل و تلفن و کنترل تلویزیون  و لب تاب بابایی داری!شکلات مامان دوست دارم تا همیشه...تا بی نهایت.

پروردگارا تو را سپاس که وجودم را لایق مهربانیت دانستی و به من بخشیدی وجود بی نظیر همسر مهربانم را و باز تو را سپاس که عشقمان را لایق وجود فرشته کوچکت دانستی.تو را شکر هزاران هزار بار شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آروین
17 شهریور 90 3:48
سلام تبریک میگم ایشالا همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشید نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید
سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 5:01
وااااای ..مبارک باشه گلم سالگرد ازدواجتون.. انشاالله هزار سال کنار هم خوشبخت زندگی کنین... ایلیا جون...مرسی که امسال کنار بابا مامان بودی ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(?)´¯)$$ ______ ____________$$$$$$ آپم دوست جونی....بدو بیا...
rana
18 شهریور 90 16:13
سلام مامان ایلیای عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک خیلی زیبا نوشتید.واقعا لذت بردم.امیدوارم همیشه زندگی ای سراسر عشق در کنار همسرتون داشته باشید
مامان آریان جون
18 شهریور 90 23:31
تبریک میگم.امیدوارم همیشه در کنار همسر و پسر گلتون روزاهایی پراز شادی و دلخوشی داشته باشید.
شیرین
19 شهریور 90 21:20
نيلووو
20 شهریور 90 2:52
مبارك باشه خانمي به سلامتي و دل خوش سالگرد ازدواج ما هم شهريوره چه تفاهمي
termeh & haleh
22 شهریور 90 1:07
بسیار بسیار مبارک و فرخنده این پیوند ناگسستنی شما خوشبختان روزگار انشاا همیشه با هم روزهای خوبی را داشته باشید و سالیان سال همتون کنار هم لحظه هاتون پر از عشق و شادی
مامان آرین
22 شهریور 90 18:33
سلام دوست گلم. سالگرد ازدواجتون مبارک باشه. انشااله سالیان سال همگی کنار همدیگه زندگی خوش و سرشار از شادی داشته باشین. ایشااله ایلیا جون حالش بهتر شده باشه.ببخشید که دیر جواب میدم عزیزم. ما کرج هستیم . راستی ما هم 3 ماه دیگه سومین سالگرد ازدواجمونه .مطالب قشنگی نوشتی چقدر احساسات و نوع آشناییهامون مثه همه.... اجازه میدی اگه از مطالباتون خواستم داخل وبلاگ استفاده کنم؟
mamani helena
22 شهریور 90 18:48
salam azizam mashala che dokhmale nazi dari enshala arosesh koni dost dashti be ma ham sar bezan
صفا
23 شهریور 90 14:33
سالگرد ازدواجتون مبارک با بهترین وصمیمانه ترین آرزوها
مامان علي
24 شهریور 90 3:51
سالگرد ازدواجتون مبارك . انشاءا... كه هميشه با شادي و عشق و سلامتي در كنار هم باشيد .