ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

تب کردن ایلیای من

1392/2/30 2:31
نویسنده : مامان ایلیا
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چهارشنبه 2 شهریور بود که از شب قبل احساس کردم تب داری.بعد از ظهر تبت بیشتر شد.قرار شد شب با بابایی بریم پیش دکترت.بمیرم مامان نبینم اون خنده قشنگت از لبات دور بشه عزیزکم بخند و با مامان بازی کن قول می دم هر چقدر هم که خسته باشم بازم باهات بازی کنم عزیز دلم.دکترت گفت احتمال زیاد ویروسیه.بروفن تجویز کرد آخه استامینو فن را نمی تونستی بخوری و قرار شد اگر تبت کنترل نشد فردا آزمایش خون و عکس از ریه بگیریم.که خدا مهربون مثل همیشه هوای ما را داشت و تبت کنترل شد.دو سه روز بعد تمام صورت ماهت و پاهات پر دونه های قرمز شد و دیگه مطمئن شدیم که بیماری ویروسیه.(رزوئلا سندرم)بمیرم عروسکم.مثل همیشه صبور و بدون گریه دوره بیماریتو گذروندی و فقط یه کوچولو بی قرار بودی بخصوص شب درست نمی تونستی بخوابی و با این که چشمات بسته بود بی قراری می کردی.غذا هم اصلا اصلا نمی تونستی بخوری فقط شیر مامانی را می خوردی.بمیرم مامان که اینقدر اذیت شدی.

 قربون اون چشمای نازت و مریضت برم که اینقدر معصومانه مامان را نگاه می کنی..نبینم اینجوری مریض بشی ایلیای مامان.بود و نبود مامان,ایلیای من همیشه به بازی و خنده عزیز دلم.مامان به قربان اون نگاه قشنگت بی نهایت دوست دارم عزیزکم.

پروردگارا و باز به مانند همیشه تو را سپاس و مهربانیت را شکر.و باز آمده ام تا بخواهم از تو شادی و سلامتی فرشته کوچکت را.پروردگارا خنده کودکانه اش را همیشه همیشه بر لبانش جاری ساز و نگاهش را مملو از شادیها کن که یک لبخند کوچکش بزرگترین هدیه هاست برای وجود حقیر من.بخشندگیت را سپاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

rana
15 شهریور 90 8:45
سلام ایلیای من آخی عزیزم.مواظب خودت باش لپات خیلی ناز شدن هوارتا بوس برات
نيلووو
15 شهریور 90 18:56
الهي بميرم خاله چرا مريض شدي؟ الان بهتري گلم ؟؟؟ ماماني پارسا خبر سلامتي كامل پارسا رو به ما هم بده عزيزم خيلي نگران شدم در ضمن قطره اهن همون 27 قطره درست بود اشتباه من اين بود كه اون قطره اي كه دكتر براي سام تجويز كرده بود با نسخه روزي 7 قطره رو من از داروخانه ها پيدا نكردم و اين فروكيدز رو هم مثل همون نسخه 7 قطره ميدادم كه دكتر گفت دز اين دو تا قطره كاملا متفاوته و فروكيدز رو همون يك قطره چكان كامل بايد بدي
مامان آریان جون
16 شهریور 90 0:27
سلام جیگری.چرا مریض شدی خاله؟؟؟ الان بهتری؟ این بیماری ویروسی خیلی زیاد شده بود.انشالله زود زود خوب بشی
نيلووو
16 شهریور 90 2:55
سلام عزيزم واااااااااااااااي منو ببخش اشتباه لپي بود به جاي ايليا نوشته بودم پارسا ايليا جوووووووووووونم ميبوسمت عزيزم كه انقدر تو گلي
مامان مسیح
16 شهریور 90 20:07
الهههههییی...می دونم چه سخت بوده..مسیح منم دقیقا همین ویروس رو گرفت و خدا رو شکر زود خوب شد... درسته همین علائم رو داره..اما خوب اگه مراقب تب کودک باشیم مهم نیست...خوب میشه... خدارو شکر که ایلیا جونم زود خوب شد.. بوووس واسه ایلیای نااااز
شیرین
19 شهریور 90 21:25
سلام ایلیا جونم نبینم مریض باشی!!!!!!!!!!!!!انشا...زود خوب خوب بشی