ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

عزیز دل مامان بابا

عاشقانه دوستت دارم

1392/2/30 2:44
نویسنده : مامان ایلیا
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

 

اون لحظه هایی که با صدای بلند به دور از تموم دغدغه های دنیای ما آدم بزرگا از ته دلت می خندی با تموم وجودم محکم محکم بغلت می کنم و نا خودآگاه نگاهمو روونه می کنم به سمت آسمون اون بهترین تا به اون همیشه مهربون آسمونا بگم مهربانیت را شکر هزاران هزار بار شکر.به دستانم منت گذاشتی که مرا لایق دستان فرشته کوچکت دانستی . پروردگارادیوانه وار می پرستمت و دیوانه وار فرشته کوچکت را عاشقم.

مامانی به فدای این خنده های نازت.همیشه همیشه این شوق کودکانه مهمون چشمای نازت باشه و این خنده های شیرینت مهمون اون لبای خوردنی ات.عروسک مامانی بی نهایت دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

روناک مامان سام
18 مرداد 90 14:21
ماشااله به این پسر خوشگل عزیزمممممممممم منم با اجازه لینک کردم
محسن نجفی
19 مرداد 90 21:46
اخی ایلیا جان واقعا که ماشاله داری