ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

عزیز دل مامان بابا

امان از دست این مامانی

1392/2/30 2:46
نویسنده : مامان ایلیا
956 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای گلم جمعه که خونه مادر بودیم می خواستیم با مادر ببریمت حمام.مادر اول رفت تا حمام را گرم کنه.بعد از چند دقیقه گفت که ایلیای منو بیارید اما غافل از اینکه مامانی لباساتو در آورده بودمو تند تند ازت عکس می گرفتم.تازه بابایی را هم شریک جرم خودم کرده بودم.مادر که دید ما مرتب می گیم اومدیم اومدیم ولی خبریمون نیست اومد دید بله ...امان از دست این مامانی...مادر میگفت حالا بچم هیچی نمی گه تو که نباید هر کاری خواستی بکنی سرما می خوره  بدن درد می گیره در بازه مگه بچم مدله خسته اش می کنی ..!!اینم خلاصه ای از رویدادهای قبل از حمام رفتن این جمعه تو... ای وای از دست این مامانی. چه مامانی داری!نه عزیز دلم.حتما با خودت می گی خوبه مامانی عکاس نشد وگرنه...!

مادر بابت تموم مهربونیات ممنون. راستی مرسی خاله که این کلاه خوشگلو واسه ایلیا خریدی.خیلی قشنگه.ایلیا جونم سر فرصت عکسای بعد از حمامتم واست می ذارم.دوستون دارم بی نهایت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پرهام
9 مرداد 90 9:37
جونم ايليا عزيزم چه پسر ملوسي ممنونم كه به وب منم سرزدي منم ارزوم اينه هميشه سالم- شاد- باحال-نانازي- مهربون-سربلند و مقاوم باشي بوس بوس
یک مرد کوچک
9 مرداد 90 12:03
سلام من کیارش هستم . چند روز از نی نی شما بزرگترم میخوام با نی نی شما دوست شم . اجازه هست؟ لینک شدید
مامان سيد علي
9 مرداد 90 14:26
عزيز دلم ،چه پسمل نازي، مرسي كه به سيد علي سر زدي،كاشكي مي شد با علي دوست شي آخه بچم عاشق ني نيه تا يه ني ني ميبينه ذوق مي كنه
مامان آروین
9 مرداد 90 21:14
ایلیا جون هم خیلی نازه و قشنگه خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدید
سمیه: مامان مسیح
11 مرداد 90 4:07
الهی.... ایراد نداره....در عوض وقتی ایلیا جون بزرگ بشه...از اینکه این همه از بچگیاش عکس داره خوشحال میشه و ا مامان گلش تشکر میکنه
محسن نجفی
19 مرداد 90 21:53
مادر جون راست گفته بابا ...سردش میشه ولی اشکال نداره مرد میشه