ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عزیز دل مامان بابا

و باز هم نمایشگاه...

1392/9/2 3:18
نویسنده : مامان ایلیا
920 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان امسال با پسرک راهی نمایشگاه کودک شدیم...مادر و پسر دست در دست هم(البته بماند که پسرک آنچنان هم تمایلی به راه رفتن نداشت و در راستای خوش تیپ کردن مادر  و به نفس نفس  انداختن اواز بغل من پایین نمی آمد )...

خوب بود .. لحظاتی که پسرک مشغول بازی با بچه های دیگر بود و من نظاره گرش ...حسی عجیب مهمان وجودم شد و من همانطور که درگیر بودم با اشکهایی که از چشمهایم سرازیر نشوند باز هم شکر گفتم مهربان پروردگارم را...این منم دخترک زود رنجی که دلم پر ازغصه است و پر زدلتنگی دخترکی که در آرزوی داشتن پسرک با تمام غصه های دلش  چه شب هایی را با گریه به صبح رساند و حال آن بهترین اورا لایق فرشته اش دانسته و من اینجا حتی در همین ازدحام ادم ها و در میان صدای شادی کودکانه بچه ها و بعضا صدای گریه هایشان حضور عشق را خوب می فهمم و همانطور که ایستاده ام وپسرک را نگاه می کنم شکر می گویم و باز هم مثل همیشه می خواهم از آن بهترین که خود حافظش باشد...آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)